Gyermek altatási módszerek

Gyermek altatási módszerek

Hogyan varázsoljuk a nap végi fáradtságot édes álommá, 6 egyszerű lépésben?


Gyermekei a nap minden percét kihasználják a játékhoz és zsongáshoz? Segítsen őket lecsitítani és ágyba terelni ezzel a 6 egyszerű módszerrel, hogy aztán mindenki kipihenhesse magát az éjszaka folyamán.

Az altatási csaták a kisgyermekkortól akár egészen a tinédzser korig is eltarthatnak. Az ágyba parancsolás helyett alakítson ki egy kellemes rutint, melynek hatására a gyerekek maguktól is elteszik másnapra a játékot. Az altatódaltól a könyvolvasásig, a legegyszerűbb ötletek egész éjszakán át történő alvásra késztetik a gyermekeket minden korosztályban.

A kisebb gyermekekben néha feszültséget okoz a szülőktől való eltávolodás az éjszaka folyamán, illetve félhetnek a sötétben. Ha időt szán rá és elbeszélget gyermekével, segíthet neki leküzdeni félelmeit. Mindössze 15-30 percre van szüksége ahhoz, hogy az alvási időt kellemes élményekkel kösse össze a gyermek.


Olvasd el ezt is:

Terhesség 30 felett


Törekedjen arra, hogy az altatás és elalvási idő mindkettejük számára egy élvezetes időtöltés legyen! Egy életre szóló szokást alakíthat ki ezzel gyermeke számára, mindemellett gondoskodik arról, hogy sem ön, sem a többi a háztartásában élő gyermek vagy felnőtt ne szenvedjen hiányt az alvásban. Lefekvés előtt legalább fél órával kapcsolja ki a videójátékokat, illetve más egyéb erőteljesen stimuláns elektronikai eszközt. Legyen egy átmenet a játék és az elalvás közt, ezért mielőtt elérik a hálószobát, álljanak meg egy pillanatra a konyhában vagy a fürdőszobában. Próbálja ki az alábbi tanácsokat:

1. Egy falat az elalvás előtt
Kezdje egy apró jutalomfalatkával, természetesen ez ne legyen cukros vagy kalóriadús. Egy darab gyümölcs joghurttal, egy falat sajt teljes kiőrlésű roppanós kenyéren, vagy egy pohár langyos tej.. Az étkezésnek legalább fél órával az elalvás előtt kellene megtörténnie. Néhány falat segít gyermekének jól aludni, hiszen nem ébred föl arra az éjszaka közepén hogy éhes, illetve reggel sem kel majd morcosan.


Ajánlott bejegyzések:

Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom

Rátétmintás lányka ruha


2. Egy kitérő a fürdőszobában
Egy rövid, meleg, habos fürdő természetes módon segít a testnek ellazulni. A fogmosás egy alapvető fontosságú rutin, különösen az esti nassolás után. Mialatt a fogmosás zajlik, kezdjen el gyermekéhez egyre lassabban és egyre halkabban beszélni! A hangszint csökkentése álmosító hatással lehet a gyermekekre.

3. Az ágy kialakítása
Ágyazzanak meg együtt, miközben elpakolják a babákat és plüssállatkákat. Igazítsák meg a párnát és fordítsák meg a lepedőt. Válasszanak pizsamát, miközben a nap eseményeiről és a másnapi teendőkről diskurálnak. Ha a nap során olyan incidens történt amely a gyermeket felzaklatta, adjon lehetőséget a dolog megbeszélésére és segítsen neki túllépni azon.
Fejezzék be a beszélgetést a nap fénypontjának megvitatásával, hogy boldogan érjen véget a történet.

4. Meseidő
Engedje meg gyermekének, hogy kiválassza kedvenc meséjét. Erre a jó öreg tradicióra mindenki kellemes érzésekkel emlékezik vissza. A mesét persze együtt is kitalálhatják, mivel a gyermekek csodálatos képzelőerővel rendelkeznek. Tegyen be valami gyengéd és kellemes dallamot amely a háttérben szól, például egy altatódalt, amit együtt is tudnak dúdolni.


Ön is érdekelt:

Egészséges étrend gyerekeknek - zöldség és gyümölcs


5. Három kívánság
Halványítsa el a fényeket és adjon lehetőséget gyermekének arra, hogy hármat kivánjon a csillagoktól: egyet magának, kettőt pedig másoknak. Ez egy nagyszerű módszer arra, hogy megtanítsuk őket szeretteikkel foglalkozni. Segítsen neki a kívánságokkal és ügyeljen rá hogy ezek ne csak materiális dolgok legyenek, - mint pl egy új kerékpár - hanem olyanok, amelyek az életben valóban értékesek. Erre példa lehet egy új barátság megkötése, vagy egy szép iskolai nap, amelyen minden dolgozat sikerül.

6. Jó éjt ölelések
Az ágyba fektetés részeként szeretgesse, ölelgesse, puszilgassa gyermekét. A fizikai kontaktus kulcsfontosságú az altatás során. Egyes anyukák hajat fésülnek, vagy gyengéden lábat és vállat masszíroznak. Mások feliratokat rajzolnak a gyermek hátára mint pl. ,,s-z-e-r-e-t-l-e-k" vagy ,,j-ó-é-j-t". Az ujjak gyengéd simagatása segíthet az elalvásban. A rituálék előkészítése során fontos a következetesség, azonban még ennél is fontosabb az érzelmi kötődés érzékeltetése. Fárasszák ki gyermekeiket találós kérdésekkel és játékos feladatokkal, hogy a nélkülözhetetlen alvás elkerülése helyett inkább várakozással tekintsenek a nap végére. Ha szépen sikerül a lefekvés, garantált vidám és kipihent a reggeli kelés.

Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

Hogyan csináljuk...

how to banner

Ajaksmink 5 lépésben

A rúzsos ajkak soha nem mennek ki a divatból! Kiválóan feldobják megjelenésünket és alapvetően határozzák meg a női arcot. Miért ne hozzuk ki belőlük a legtöbbet?

További részletek

Hogyan készítsünk egészséges és diétás hamburgert?

A hamburger egy közkedvelt, ugyanakkor kalóriadús étel. Az alábbi zsírszegény recepttel azonban az egészséges táplálkozás híveinek sem kell lemondania a róla.

További részletek

Hogyan rakjunk rendet az otthoni kábelrengetegben?

A modern háztartásokban egyre több az elektronikai készülék, így egy átlagos nappali úgy nézhet ki, mintha egy vödör műanyag gilisztát szórtunk volna szét. Íme pár ötlet hogyan orvosolhatjuk ezt a helyzetet.

További részletek

Oral-B: 2 perces beépített időzítő

Oral-B: 2 perces beépített időzítő

"

Az időzítőt én rendkívül hasznosnak tartom. Bár korábban sosem mértem, hogy meddig mostam a fogaimat, de érzésre nem volt meg a 2 perc. Ez egy jó funkció, mert mindenkit arra ösztönöz, hogy használja ki a 2 percet és így érje el a tökéletes fogakat.

"

nagykövet által