Immunerősítő ételek

Immunerősítő ételek

A tavaszi fáradtság leküzdésére készítsünk energiaadó ételeket, melyek segítségével kirobbanó formába hozhatjuk magunkat!


A szervezetünknek néha segítségre van szüksége ahhoz, hogy újból magára találjon. A kávé és a különböző energiaitalok fogyasztása helyett inkább  olyan nyersanyagokból főzzünk, melyeknek ásványi anyag- és vitamintartalma erősíti az immunrendszerünket, valamint segít megőrizni frissességünket és egészségünket.

 

Spenót

Az egyik legjobb energiaadó zöldség a spenót. Rendkívül magas a vastartalma, ezenkívül rengeteg káliumot és magnéziumot, valamint B-vitamint is tartalmaz. Ahhoz, hogy segítsünk a szervezetünknek a spenót tápanyagainak  felszívódásában, fogyasszunk C-vitamint (eper, vagy narancs formájában)! A spenótot ehetjük nyersen salátának, de párolva is értékes tápanyagokat hasznosíthat belőle a szervezetünk.

Banán

A banán kiváló természetes energiaforrás. Ez a könnyen emészthető gyümölcs fruktózt és szacharózt tartalmaz, ami szinte azonnal érezhetően energiával tölti el a szervezetünket. Magas C-, valamint B6-Vitamin tartalma miatt csökkenti a vérszegénység kialakulását, növeli az ellenállóképességünket a fertőzésekkel szemben, valamint az idegrendszerre is jó hatást gyakorol. A banán ezenkívül gazdag káliumban, magnéziumban, rézben és mangánban.

Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom

Mandula, dió, kesudió

A Q10-koenzim olyan létfontosságú fehérje, mely nélkülözhetetlen a sejtek energiaellátásához. Bár a szervezetünk is képes előállítani, a kor előrehaladtával egyre kevesebb koenzim termelődik, melyet valamilyen táplálék fogyasztásával pótolhatunk. A különböző olajos magvak megfelelő energiával töltik fel a szervezetet, és hosszantartó hatást nyújtanak.

Tojás

A tojás rengeteg értékes tápanyagot tartalmaz, fogyasztásával a szervezet nélkülözhetetlen vitaminokhoz és tápanyagokhoz jut. Magas fehérjetartalma mellett kiváló B- és D-vitamin forrás, ezenkívül jó hatással van az idegrendszerre, a látásra és a memóriára is.

Bab

Az egyik legjobb energizáló élelmiszer a bab, alacsony zsírtartalma mellett megfelelő mennyiségben található benne  szénhidrát és  fehérje is. Igen magas  vas- és magnéziumtartalmának köszönhetően, fogyasztásával hosszantartó energiát biztosít a szervezet számára.

  A hozzászólás pósztolásához kérjük jelentkezzen be!

Hogyan csináljuk...

how to banner

Ajaksmink 5 lépésben

A rúzsos ajkak soha nem mennek ki a divatból! Kiválóan feldobják megjelenésünket és alapvetően határozzák meg a női arcot. Miért ne hozzuk ki belőlük a legtöbbet?

További részletek

Hogyan készítsünk egészséges és diétás hamburgert?

A hamburger egy közkedvelt, ugyanakkor kalóriadús étel. Az alábbi zsírszegény recepttel azonban az egészséges táplálkozás híveinek sem kell lemondania a róla.

További részletek

Hogyan rakjunk rendet az otthoni kábelrengetegben?

A modern háztartásokban egyre több az elektronikai készülék, így egy átlagos nappali úgy nézhet ki, mintha egy vödör műanyag gilisztát szórtunk volna szét. Íme pár ötlet hogyan orvosolhatjuk ezt a helyzetet.

További részletek