Zsírégető torna otthon

Zsírégető torna otthon

Jó alak, energikus közérzet fittness terem nélkül? Otthoni fogyókúrás gyakorlatokkal mindez lehetséges! Ott foglalkozhat az alakjával, ahol ez Önnek kényelmes, s mi elmondjuk, hogyan is teheti mindezt.


Elhatározta, hogy foglalkozik az alakjával, viszont az unalmas fitness-terembe járkálás lehűti lelkesedését? Tanácsaink, hogy milyen fajta gyakorlatokra van szüksége és azokat hogyan kombinálja, segítséget nyújtanak a legkényelmesebb mindennapi fitness gyakorlatok kiválasztásában.

Kardiotréningek
Heti 5 alkalommal, legalább fél órát végezzük a számunkra legkényelmesebb és legkellemesebb kardiogyakorlatokat. Kerékpár, futás, ugrókötelezés, úszás, aerobic, tánc, csapatjátékok (röplabda, kosárlabda) – mindez arra készteti a szívünket, hogy gyorsabban verjen és hatékonyabban égesse el a felesleges zsírokat. Amennyiben kimegyünk a természetbe, akkor saslik-evés helyett játszunk inkább egy labdával. A kardiotréningeket ideális nyújtózással és az olyan foglalkozásokkal kombinálni, mint a pilates és a jóga.

Felugrálás
Kiváló gyakorlat a comb- és fenék-izomzat számára. Guggoljunk le annyira, hogy a térdünk legyen feljebb, mint a könyökünk, s ebből a helyzetből a sarkunkra támaszkodva ugorjunk fel. Ez a gyakorlat erősíti a csípő hátsó izmait és a feneket. A megfelelő hatás eléréséhez hetente 2-4 alkalommal végezzünk 3 vagy 4 menetben 15-20 felugrást.

WaterFlex
Braun WaterFlex elektromos borotva

WaterFlex

Fedezze fel most!

Lépések felfelé
Ez a gyakorlat időt takarít meg számunkra: bárhol végezhetjük, ahol legalább egy lépcsőfok van. Otthon egy alacsony széket is használhatunk a lépcső helyett. A lépések a lábunk minden izmát megdolgoztatják, és segítséget nyújtanak abban, hogy megszabaduljunk a cellulittól. Tegyük fel az egyik lábunkat a lépcsőfokra, majd arra nehezedve léptessük hozzá a másik lábunkat. Ezt követően egymás után hozzuk mindkét lábunkat a kiindulási helyzetbe, a padlón. Végezzünk 15 ismétlést az egyik lábunkra nehezedve, majd ugyanannyit – a másik lábunkkal.

Legyőzzük a cellulitot!
Akkor tudunk megszabadulni a narancsbőrtől, amennyiben minden otthoni fogyókúrás gyakorlatot kombinálunk: felugrások, lépések, erő- és kardiotréningek. Nem kell megijedni az „erő” szótól. Sok hölgy elhanyagolja az ilyen fajta gyakorlatokat, mivel meg vannak győződve arról, hogy az izmaik olyan nagyra nőnek tőle, mint a férfiaké. Ez nem így van, a hölgyeknek bonyolultabb az izomtömeg fejlesztése, mint a férfiaknak. S amennyiben a gyakorlatokat helyesen választjuk meg, akkor minden erőfeszítés a zsírégetésre megy, nem pedig az izomfejlesztésre. Ugyanakkor a kalóriák leghatékonyabban már az edzés után, a nyugalmi állapotban égnek el, hiszen erről ábrándozik minden hölgy: fogyás a díványon heverészve! Tehát lássunk neki a sportnak és meglátja, hogy az alakja – még pihenés közben is – egyre szebbé válik.

Ajánlott termékek

Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

Első örömteli pillanatok

Első örömteli pillanatok

"

És MEGÉRKEZETT !! :-) A munkahelyemen kaptam meg a csomagot, pár kollégám körbeállt amíg kibontottam. Együtt csodáltuk meg a készüléket, olvastuk el az ismertetőket. Már van pár önkéntes is, akik tesztelik a pótfejet és a fogkrémet, várom tőlük a beszámolókat. Itthon is nagy érdeklődéssel vette körül a szűk család, ma mind a hárman kipróbáljuk...szóval mennem kell, fogat kell mosnom! :-))

"

nagykövet által