5 módszer a fejfájás megelőzésére

5 módszer a fejfájás megelőzésére

Aki gyakran szenved fejfájástól, az tudja, milyen gyötrő tud lenni,és a fájdalom megbéníthatja az egész napunkat. Mielőtt a gyógyszer után nyúlunk, próbáljunk ki néhány gyors módszert!


Igyunk folyadékot!

Sokszor nem is érezzük, hogy szomjasak vagyunk, az egész napos rohanás közben nem figyelünk annyira a szervezetünk jelzéseire. A fejfájás gyakran a nem elegendő folyadékfogyasztás következtében jelentkezik, különösen nagy melegben, de a téli hónapokban is előfordulhat. Már az első tünetek jelentkezésekor igyunk meg egy pohár vizet és figyeljük, hogy enyhül-e a fájdalom. Ne feledjük, egy felnőtt napi folyadékigénye átlagosan 2-2,5 liter!

Együnk fehérjedús ételeket!

Gyakran okoz migrént a vércukorszint ingadozása is. A kiegyensúlyozott táplálkozáshoz hozzátartozik, hogy sovány fehérjét fogyasszunk és kerüljük az olyan élelmiszereket, amelyek magas sótartalommal rendelkeznek, valamint tele vannak tartósítószerrel. A virsli, kolbász, bacon és a csomagolt húsok elősegíthetik a migrén jelentkezését, fogyasszunk fehérjepótlásként sovány húsokat, csirkét, mogyoróvajat és hüvelyeseket!

Magnéziumpótlás

Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom

Kutatások összefüggésbe hozták a migrénes rohamok jelentkezését a magnézium kevés fogyasztásával, ugyanis a magnéziumhiány az izmok és idegrostok túlzott ingerlékenységéhez vezethet. Azoknál, akik nem fogyasztanak plusz magnéziumot, gyakrabban jelentkezik a fejfájás, mint azoknál, akik rendszeresen kiegészítik a táplálkozásukat vele. Egyes tanulmányok szerint napi 600 mg magnéziumra van szüksége a szervezetünknek egyenlő eloszlásban (reggel és este 300 mg).

Kávé

Annak ellenére, hogy a koffein gyakran válthat ki migrénes rohamot, sokszor sikeresen csökkenthetjük a fejfájást egy csésze kávéval. Néhány célirányos gyógyszerben is megtalálható a koffein, próbáljuk meg, mielőtt fájdalomcsillapító után nyúlunk!

Mozgás és a szabad levegő

Ha van rá lehetőségünk, már az első tünetek jelentkezésekor próbáljunk meg kiszabadulni a levegőre és mozgassuk át a testünket! Ne csináljunk megerőltető gyakorlatokat, a cél az, hogy a vérkeringésünket felpezsdítsük és az agy vérellátását optimalizáljuk!  Néhány lazító jóga gyakorlattal is eredményesen elűzhetjük a fejfájást, a cél a stressz és a feszültség csökkentése.

Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

Hogyan csináljuk...

how to banner

Ajaksmink 5 lépésben

A rúzsos ajkak soha nem mennek ki a divatból! Kiválóan feldobják megjelenésünket és alapvetően határozzák meg a női arcot. Miért ne hozzuk ki belőlük a legtöbbet?

További részletek

Hogyan készítsünk egészséges és diétás hamburgert?

A hamburger egy közkedvelt, ugyanakkor kalóriadús étel. Az alábbi zsírszegény recepttel azonban az egészséges táplálkozás híveinek sem kell lemondania a róla.

További részletek

Hogyan rakjunk rendet az otthoni kábelrengetegben?

A modern háztartásokban egyre több az elektronikai készülék, így egy átlagos nappali úgy nézhet ki, mintha egy vödör műanyag gilisztát szórtunk volna szét. Íme pár ötlet hogyan orvosolhatjuk ezt a helyzetet.

További részletek

Első örömteli pillanatok

Első örömteli pillanatok

"

És MEGÉRKEZETT !! :-) A munkahelyemen kaptam meg a csomagot, pár kollégám körbeállt amíg kibontottam. Együtt csodáltuk meg a készüléket, olvastuk el az ismertetőket. Már van pár önkéntes is, akik tesztelik a pótfejet és a fogkrémet, várom tőlük a beszámolókat. Itthon is nagy érdeklődéssel vette körül a szűk család, ma mind a hárman kipróbáljuk...szóval mennem kell, fogat kell mosnom! :-))

"

nagykövet által