A lapos has öt titka

A lapos has öt titka

Diétázik, betartja az edzéstervét, számolja a kalóriákat – a hasa mégsem lesz laposabb. Ismerős a jelenség? Ezekkel az apró trükkökkel azonban csapdába ejtheti a zavaró kis zsírpárnácskákat.


Ön is azok közé tartozik, akiknél néhány plusz kiló egyből a hastájékon látszódik meg? Ne mérgelődjön, inkább fogadja meg a tanácsainkat!

1. Ételallergia teszt
Sajnos minden harmadik embernek van valamilyen ételintoleranciája – gyakran úgy, hogy nem is tud róla. Az intő jelek közé tartozik például az emésztési probléma vagy a puffadás, aminemcsak érezhető, de látható is. Végeztessen érzékenységi tesztet!

2. Csak óvatosan a sóval!
A túl sok só fogyasztása vízvisszatartásra ösztönzi a szervezetet, főleg közép-, vagyis a hastájékon. Tippünk: tegyen az ételébe inkább friss petrezselymet vagy metélőhagymát, mert ezek a fűszerek jobban előhozzák az élelmiszerek igazi ízét, így a belőlük készült ételek kevesebb sótól is ízletesek lesznek. Összességében egyébként naponta körülbelül 2 gramm só fogyasztása ajánlott.

Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom

3. Étkezzen lassan!
A gyors evés és ivás felfújhatja a hasat, mert olyankor túl sok levegőt nyelünk, tehát a hasba is több kerül. Ezért mindig szánjon elég időt az étkezésre, és lehetőleg minden falatot hússzor rágjon meg. Az innivalóból pedig kortyolgasson lassan.

4. Ne féljen a csípős ételektől!
Nyugodtan használjon az ételek ízesítésére gyömbért, szerecsendiót vagy csilit. A csípős paprika az erejét a benne található kapszaicin nevű anyagtól kapja, amely azért hasznos a fogyókúrázóknak, mert élénkíti a zsíranyagcserét, ezáltal segít megszabadulni a lerakódott párnácskáktól. A csípős fűszerek egyébként is segítik a gyomor és a bélrendszer jó vérellátását, amely így több kalóriát éget el, és a hastájéki zsírpárnák is gyorsabban tűnnek el.

5. Gyors hasizom-erősítés
Nem kell feltétlenül órákig hasizomgyakorlatokat végezni, munka közben is erősítheti és laposíthatja a hasát. Ehhez üljön le egyenes háttal egy székre, húzza be a hasát, maradjon így 10 másodpercig, majd tartson szünetet. Ezt ismételje meg legalább ötször, és naponta olyan sokszor, amennyiszer csak tudja. Amikor pedig áll, figyeljen rá, hogy mindig egyenes legyen a tartása! Ez erősíti a hát, a váll- és az alsó hasizmokat, így az laposabb lesz.

Pilates gyakorlatok kezdőknek
Adjuk le az extra kilókat és szabaduljunk meg az elnehezülés érzésétől különösebb megerőltetés nélkül, könnyedén!

Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

norcso91

norcso91

Jelentett

Nagyon jó, szükséges már nagyon a jó edzési tippek.

  • Jelentem
Első örömteli pillanatok

Első örömteli pillanatok

"

És MEGÉRKEZETT !! :-) A munkahelyemen kaptam meg a csomagot, pár kollégám körbeállt amíg kibontottam. Együtt csodáltuk meg a készüléket, olvastuk el az ismertetőket. Már van pár önkéntes is, akik tesztelik a pótfejet és a fogkrémet, várom tőlük a beszámolókat. Itthon is nagy érdeklődéssel vette körül a szűk család, ma mind a hárman kipróbáljuk...szóval mennem kell, fogat kell mosnom! :-))

"

nagykövet által