Állandó fáradtság oka

Az állandó fáradtság oka

Sokak szerint a fáradtság mára megváltozott.


De mitől más, és hogyan tudnánk javítani a helyzeten?

Az utóbbi 30 évben a bennünket érő fizikai, pszichológiai és környezeti stressz megnégyszereződött. Gyorsabban élünk, mint azt a biológiai adottságaink szerint kellene és mivel a stresszt kiváltó tényezők a modern életvitel szerves részét alkotják, hatásuk általában észrevétlen, fokozatos és ártalmas.

Kérem, alhatnék egy kicsit többet?
Természetesen az első dolog, ami a kimerültséggel kapcsolatban eszünkbe jut, az nem más mint az alvás, vagyis annak hiánya. A probléma mögött viszont nem annyira az alvás mennyisége, hanem gyakran annak minősége áll. Sokan valóban nem tulajdonítunk akkora jelentőséget az alvásnak, mint amekkora szerepet az a betölt abban, hogy szervezetünk jól működjön, és így energikusak lehessünk.

Az egyetlen dolog, ami sosem pihen…
Régen az élet nagyjából a világ minden pontján megállt, amikor beköszöntött az éjszaka. Ma viszont már éjjel-nappal futnak a kommunikációs és információs rendszerek, táblagépeken, okostelefonokon, laptopokon vagy mindezeken egyszerre, azaz mindig kapcsolatban vagyunk, elérhetőek vagyunk és mindig készenlétben állunk.

A modern technológia nemhogy nem takarít meg számunkra időt, éppen ellenkezőleg: úgy tűnik, még több időt vesz el tőlünk.
Korábban azt gondoltuk, hogy a gépek feltalálása megkönnyíti az emberiség számára a feladatvégzést, és több idő marad a pihenésre, kikapcsolódásra.

Ennek ellenére életünkben megnőtt a stressz, kimerültebbek vagyunk mint régen, mivel felszabadult energiáinkat most még több munkára fordíthatjuk és nincs többé kifogás arra, hogy valamit ne tudnánk elvégezni. Modern létünk mintha egy állandósult gyorsítósáv lenne, mi pedig nem vesszük észre mennyi minden esik áldozatul mindennek, kezdve az egészségünktől, a kapcsolatainkon át a környezetünkig.

Dolgozom, tehát vagyok
A munkára különböző dolgok motiválnak minket: a túlélési ösztön; a számlák kifizetése; a kreatív és szellemi kielégülés vágya; a státusz, a lehetőségek és a szabadságra való törekvés. De vajon valóban szükség van-e erre a sok, kemény munkára?

Persze nem minden stresszt-kiváltó tényezőt tudunk egyformán befolyásolni. mindig is lesznek határidők, feladatok és ambíciók, de azok, akik állandó kimerültségben szenvednek, vagy képtelenek leállni, jobb, ha felteszik maguknak a kérdést: mennyi a saját döntésem abban, ahogyan élek?!

Hogyan minimalizálható a kimerültség?
Lassítsunk! Vegyük észre, amikor a belső hang egy kis pihenőre int!

Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom

Kikapcs. Tanuljunk meg a mobiltelefonunk, tabletünk, és az internet nélkül létezni legalább egy pár óráig!

Bekapcs. Szakítsunk időt a szeretteink és saját magunk számára!

Leállít Kapcsoljuk ki az aggódást, az agyalást és a vélt veszélyeket generáló gondolatokat!

Fókusz Amikor valamilyen tevékenységbe belekezdünk, végig csak arra koncentráljunk!

Ebéd Iktassunk be rendszeres pihenőket, hogy a testünk kicsit lazíthasson!

Elektronikus naplemente Kapcsoljunk ki minden elektronikus eszközünket este tízig!

Fürödjünk a sikerben! Amikor elvégeztünk egy határidős feladatot, ‘ünnepeljük meg magunkat’ egy kicsit, mielőtt belefognánk a következőbe.

Ne legyünk a ‘kell’ rabszolgája! Olyan dolgokra szakítsunk időt, amelyeket mi magunk tartunk fontosnak, és ne arra, amit más szerint ‘kell’ tennünk.

Regeneráció Erőfeszítés, pihenés és regenerálódás – ez az emberi test természetes ciklusa!

Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

Hogyan csináljuk...

how to banner

Ajaksmink 5 lépésben

A rúzsos ajkak soha nem mennek ki a divatból! Kiválóan feldobják megjelenésünket és alapvetően határozzák meg a női arcot. Miért ne hozzuk ki belőlük a legtöbbet?

További részletek

Hogyan készítsünk egészséges és diétás hamburgert?

A hamburger egy közkedvelt, ugyanakkor kalóriadús étel. Az alábbi zsírszegény recepttel azonban az egészséges táplálkozás híveinek sem kell lemondania a róla.

További részletek

Hogyan rakjunk rendet az otthoni kábelrengetegben?

A modern háztartásokban egyre több az elektronikai készülék, így egy átlagos nappali úgy nézhet ki, mintha egy vödör műanyag gilisztát szórtunk volna szét. Íme pár ötlet hogyan orvosolhatjuk ezt a helyzetet.

További részletek

Oral-B: 2 perces beépített időzítő

Oral-B: 2 perces beépített időzítő

"

Az időzítőt én rendkívül hasznosnak tartom. Bár korábban sosem mértem, hogy meddig mostam a fogaimat, de érzésre nem volt meg a 2 perc. Ez egy jó funkció, mert mindenkit arra ösztönöz, hogy használja ki a 2 percet és így érje el a tökéletes fogakat.

"

nagykövet által