Alvást segítő módszerek: jóga pozíciók

Alvást segítő módszerek: jóga pozíciók

A jóga köztudottan remek stresszoldó: ha volt már nehézsége az éjszakai elalvással, akkor naponta végzett jógagyakorlatokkal segíthet ezen.


Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom

Az EverydayMe most három könnyen kivitelezhető jóga pózt mutat be Önnek, amelyek segítségével testileg és szellemileg is ellazulhat lefekvés előtt.



Baddha Konasana
Ülő helyzetben érintse össze a talpait, majd kezeit helyezze a lábfejekre vagy a bokákra. Egyenes háttal hajoljon előre és közben lélegezzen be. Folytassa a belégzést ugyanebben a testtartásban és érezze, ahogyan oldódik a feszültség. Maradjon ebben a pózban kb. 2 percig.



A tű foka
Háttal a földön feküdve térdnél hajlítsa be a lábait és talpait helyezze a földre.
Jobb térdét emelje a mellkasa felé, bal bokáját pedig helyezze a jobb térdére úgy, hogy közben a csípője ne emelkedjen el a földtől. Fogja meg a jobb combját és a jobb lábát vigye a mellkasa irányába.
Ebben a pozícióban lélegezzen ki úgy, hogy csípője mindvégig a földön marad.
Tartsa meg ezt a testhelyzetet egészen addig, amíg enyhe feszítést nem érez. Végezze el a gyakorlatot a másik lábbal is.



Gyermeki póz
Helyezkedjen el térdülésben, majd térdeit nyissa szét annyira, hogy egy vonalba kerüljön a csípője vonalával. Lélegezzen mélyeket ki és be, miközben testével előre hajolva homlokát helyezze a földre, mellkasát pedig az ölébe.
Karjait emelje a feje fölé és nyújtózzon, majd hozza le őket a teste mellett és felfelé néző tenyérrel érintse meg a lábfejeit.
Lélegezzen továbbra is mélyen és 2 percig tartsa meg a pózt.


A szex jótékony hatásai
Egészséges táplálkozás teszt
Téli bőrápolás: házi készítésű arcpakolás





Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

Hogyan csináljuk...

how to banner

Ajaksmink 5 lépésben

A rúzsos ajkak soha nem mennek ki a divatból! Kiválóan feldobják megjelenésünket és alapvetően határozzák meg a női arcot. Miért ne hozzuk ki belőlük a legtöbbet?

További részletek

Hogyan készítsünk egészséges és diétás hamburgert?

A hamburger egy közkedvelt, ugyanakkor kalóriadús étel. Az alábbi zsírszegény recepttel azonban az egészséges táplálkozás híveinek sem kell lemondania a róla.

További részletek

Hogyan rakjunk rendet az otthoni kábelrengetegben?

A modern háztartásokban egyre több az elektronikai készülék, így egy átlagos nappali úgy nézhet ki, mintha egy vödör műanyag gilisztát szórtunk volna szét. Íme pár ötlet hogyan orvosolhatjuk ezt a helyzetet.

További részletek

Oral-B: 2 perces beépített időzítő

Oral-B: 2 perces beépített időzítő

"

Az időzítőt én rendkívül hasznosnak tartom. Bár korábban sosem mértem, hogy meddig mostam a fogaimat, de érzésre nem volt meg a 2 perc. Ez egy jó funkció, mert mindenkit arra ösztönöz, hogy használja ki a 2 percet és így érje el a tökéletes fogakat.

"

nagykövet által