Bokwa fitness

Bokwa fitness

Ha már unjuk a megszokott fitnesztermi órákat és szeretnénk kipróbálni egy újfajta táncos, zsírégető mozgásformát, válasszuk a bokwát.


Ha szeretünk társaságban edzeni, kedveljük a táncos fitneszórákat és még fogyni is szeretnénk, próbáljuk ki a bokwát. Nem kell mást tennünk, mint betűzni és számolni. Na meg persze táncolni..

Honnan ered?
A táncos fitnesz kitalálója a Los Angelesben élő fitneszoktató, Paul Mavi. A Bokwát saját fitnesz óráinak céljára fejlesztette ki, és körülbelül nyolc évig dolgozott rajta. A folyamatos inspirációt a saját kultúrájából nyerte, miközben intenzíven beleásta magát dél-afrikai táncos és zenés gyökereinek kutatásába. Maga a bokwa elnevezés a boxing szóból és az afrikai táncból, a kwaitóból ered, ami csupán annyit jelent, hogy az órán bokszelemeket ötvöznek tánclépésekkel.

Kinek ajánlják?
A bokwát szerencsére kortól és nemtől függetlenül bárki kipróbálhatja, ugyanis nem kell hozzá semmilyen tánctudás vagy alapképzettség. Főleg azok fogják élvezni, akik különleges, egyedi és szórakoztató csoportos kardio edzésre vágynak. Erről a mozgásformáról még a menstruáció idején sem kell lemondanunk, ha a legújabb, legkomfortosabb érzést biztosító és legegyszerűbben felhelyezhető tamponokat választjuk.

Hogyan kell csinálni?
Az alapzene bármi lehet, ami éppen divatos, tehát nem specifikus ritmusra kell edzeni. Az a jó benne, hogy nincs koreográfia, nem kell lépéseket számolni és összetett tánclépéseket megtanulni. Egyszerűen csak követjük a zenét. A titok az, hogy egyszerűen betűket és számokat rajzolunk le a lábunkkal, teljesen szabad formában. Az edzéshez fitneszruházat és sportcipő viselése ajánlott.

Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom

Mennyire hatásos?
Az egész testünket megmozgatja, az ugrások, a ritmus- és lépésváltások pedig gondoskodnak a magas pulzusszámról és a zsírégetésről. Egy óra bokwázással állítólag akár ezer kalóriát is elégethetünk. Jót tesz a szív- és keringési rendszernek, sőt javítja a koordinációnkat is.

Hol próbálhatjuk ki?
A bokwahungary oldalon megtaláljuk a budapesti és vidéki fitnesztermeket, ahol ezt az új mozgásformát kipróbálhatjuk.

Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

Hogyan csináljuk...

how to banner

Ajaksmink 5 lépésben

A rúzsos ajkak soha nem mennek ki a divatból! Kiválóan feldobják megjelenésünket és alapvetően határozzák meg a női arcot. Miért ne hozzuk ki belőlük a legtöbbet?

További részletek

Hogyan készítsünk egészséges és diétás hamburgert?

A hamburger egy közkedvelt, ugyanakkor kalóriadús étel. Az alábbi zsírszegény recepttel azonban az egészséges táplálkozás híveinek sem kell lemondania a róla.

További részletek

Hogyan rakjunk rendet az otthoni kábelrengetegben?

A modern háztartásokban egyre több az elektronikai készülék, így egy átlagos nappali úgy nézhet ki, mintha egy vödör műanyag gilisztát szórtunk volna szét. Íme pár ötlet hogyan orvosolhatjuk ezt a helyzetet.

További részletek

Oral-B: 2 perces beépített időzítő

Oral-B: 2 perces beépített időzítő

"

Az időzítőt én rendkívül hasznosnak tartom. Bár korábban sosem mértem, hogy meddig mostam a fogaimat, de érzésre nem volt meg a 2 perc. Ez egy jó funkció, mert mindenkit arra ösztönöz, hogy használja ki a 2 percet és így érje el a tökéletes fogakat.

"

nagykövet által