Csípő gyakorlatok – 3. rész

Csípő gyakorlatok – 3. rész

Minden nő szeretne formás alakot, szeretne jó formában lenni és megszabadulni a nem kívánt párnácskáktól. Jó hír, hogy ez egyáltalán nem bonyolult, hiszen rendszeres mozgással, egészséges táplálkozással könnyen és gyorsan tehetünk a vágyott alak eléréséért. Tavasszal pedig mindezt akár a szabadban is megtehetjük! A friss levegő és a napfény segítségével pedig nem csak a testünk, hanem a lelkünk is feltöltődhet és megújulhat – úgyhogy irány a természet!


Első a bemelegítés!

A szabadban rendkívül egyszerű a dolgunk, ha bemelegítésről van szó: 8-10 percnyi tempós gyaloglással, kocogással, ugrókötelezéssel vagy lépcsőzéssel hamar bemelegíthetjük izmainkat, beindíthatjuk szívünk és tüdőnk működését. A bemelegítés során mozgassuk meg az ízületeinket a fejünktől elkezdve a bokáinkig, hogy elkerülhessük a sérüléseket, és felkészülhessünk az edzésre.

Guggolás oldalsó láblendítéssel

Álljunk széles terpeszben, tegyük a kezünket tarkóra, a hátunk legyen egyenes. Hajtsunk végre egy mély guggolást úgy, hogy a combjaink kb. vízszintesek legyenek. Emelkedjünk vissza, közben a bal lábunkat emeljük meg nyújtva oldalra, amilyen magasra csak tudjuk, majd tegyük vissza a talajra, és ismét guggoljunk le. Felemelkedéskor most a jobb lábunkat emeljük oldalra. Végezzük el a gyakorlatot úgy, hogy mindkét oldalra 20-20 lábemelést végzünk. Ismételjük hetente háromszor a gyakorlatot.

Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom

Nyújtózzunk meg!

Álljunk olyan széles terpeszbe, amilyenbe csak tudunk, a lábaink legyenek teljesen nyújtva. Lassan hajoljunk be egyenes háttal a lábaink közé úgy, hogy közben próbáljuk megfogni a bokáinkat. Ha nem sikerül a bokánkat elérni, a lábszárainkba vagy a térdeinkbe is „kapaszkodhatunk”. Óvatosan húzzuk a felsőtestet a lábunk közé, ameddig csak tudjuk, de ne feszegessük, ne rángassuk a felsőtestet. Maradjunk ebben a pozícióban 15-20 másodpercig, majd lassan egyenesedjünk fel.

Információk letöltése

Töltse le személyes edzésterv kártyáját!

Grillezett zöldségek recept
Jól tudjuk, hogy naponta öt különböző gyümölcs és zöldség elfogyasztása az egészséges táplálkozás alapja...

Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

Első örömteli pillanatok

Első örömteli pillanatok

"

És MEGÉRKEZETT !! :-) A munkahelyemen kaptam meg a csomagot, pár kollégám körbeállt amíg kibontottam. Együtt csodáltuk meg a készüléket, olvastuk el az ismertetőket. Már van pár önkéntes is, akik tesztelik a pótfejet és a fogkrémet, várom tőlük a beszámolókat. Itthon is nagy érdeklődéssel vette körül a szűk család, ma mind a hárman kipróbáljuk...szóval mennem kell, fogat kell mosnom! :-))

"

nagykövet által