Csípő gyakorlatok otthon – 1. rész

Csípő gyakorlatok otthon – 1. rész

Az egyik leginkább problémásnak tartott testrész a nők esetében a csípő – senki nem szereti a párnácskákat, hurkákat a csípője körül. Pedig néhány egyszerű gyakorlattal, és egy kis odafigyeléssel, egészséges táplálkozással hatékonyan tehetünk a formás, feszes idomokért. És ehhez még edzőterembe sem kell mennünk, otthoni tornával is látványos eredményt érhetünk el.


Melegítsünk be!

A sérülés elkerülése érdekében, valamint a test „üzemi hőfokra” emelése miatt nagyon fontos, hogy a torna előtt melegítsünk be. Pörgessük fel a szívünket és a tüdőnket pár perc helyben futással vagy szökdeléssel, ezután mozgassuk át alaposan a testünket tetőtől talpig, végezzünk fej-, kar-, lábkörzéseket, hogy az ízületeink is bemelegedjenek.

Lábemelés oldalt fekvésben

Helyezkedjünk el a talajon oldalt fekvésben, támaszkodjunk meg a jobb alkarunkon, a könyökünk a vállunk alatt legyen, a bal karral támaszkodjunk meg a mellkasunk előtt. A lábainkat nyújtva, egymáson helyezzük el. Emeljük fel oldalra a bal lábunkat, közben feszítsük meg a combunkat és a farizmunkat, érezzük, ahogy a csípő körüli izmok dolgoznak. Fent tartsuk meg egy pillanatig a lábunkat, majd lassan engedjük vissza. Ismételjük a lábemelést 15-ször, végig izomból dolgozzunk, ne lendületből. Csináljunk összesen 4 sorozatot a mozdulatból, majd forduljunk át a bal oldalunkra, és a jobb lábunkat is emeljük meg 4-szer 15 alkalommal. Hetente háromszor végezzük el a gyakorlatot.

Nyújtsuk meg a csípőt

Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom

A nyújtás rendkívül fontos a mozgás után, így a megdolgoztatott izom visszanyeri eredeti alakját és nem rövidül meg, és még az izomláz elkerülésében is segít. Üljünk egy székre egyenes háttal, a jobb bokánkat helyezzük a bal térdünkre úgy, hogy a vádlink és a combunk derékszöget zár be, és párhuzamos a talajjal. Jobb kezünket tegyük a jobb térdre, a bal kezet a jobb bokára, majd lassan hajoljunk előre, érezzük, ahogy megnyúlik a csípőnk, végül lassan emelkedjünk fel. A bal lábunkat a jobb térdre téve is ismételjük meg a nyújtást.

Információk letöltése

Töltse le személyes edzésterv kártyáját!

Regisztráljon és mi elküldjük Önnek a harmadik gyakorlatsort is csípőre.

Csípő gyakorlatok otthon – 2. rész
Itt a tavasz, a szekrényekből előkerülnek a szoknyák, és hogy szívesebben viseljük ezt a ruhadarabot, sokan kezdünk neki az alakformálásnak. Ha szeretnénk formásabb, karcsúbb csípőt, könnyebb a dolgunk, mint hinnénk! Rendszeres edzéssel könnyen és gyorsan érhetünk el remek eredményt!

Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

Első örömteli pillanatok

Első örömteli pillanatok

"

És MEGÉRKEZETT !! :-) A munkahelyemen kaptam meg a csomagot, pár kollégám körbeállt amíg kibontottam. Együtt csodáltuk meg a készüléket, olvastuk el az ismertetőket. Már van pár önkéntes is, akik tesztelik a pótfejet és a fogkrémet, várom tőlük a beszámolókat. Itthon is nagy érdeklődéssel vette körül a szűk család, ma mind a hárman kipróbáljuk...szóval mennem kell, fogat kell mosnom! :-))

"

nagykövet által