Csípő gyakorlatok otthon – 2. rész

Csípő gyakorlatok otthon – 2. rész

Itt a tavasz, a szekrényekből előkerülnek a szoknyák, és hogy szívesebben viseljük ezt a ruhadarabot, sokan kezdünk neki az alakformálásnak. Ha szeretnénk formásabb, karcsúbb csípőt, könnyebb a dolgunk, mint hinnénk! Rendszeres edzéssel könnyen és gyorsan érhetünk el remek eredményt!


Érdemes beiktatni a napjainkba egy kis mozgást, az egyszerű alakformáló gyakorlatok akár otthon, a nappali közepén is könnyen végrehajthatók – és máris tettünk saját egészségünkért és a formásabb alakért.

Kezdjük egy kis bemelegítéssel!

A hatékony edzés egyik fontos pillére a megfelelő bemelegítés, melynek következtében a test fel tud készülni a mozgásra, a lélek is rá tud hangolódni az edzésre, a szív- és érrendszer, illetve a tüdő felpörög, az izmok pedig bemelegednek. Szökdeljünk vagy fussunk helyben intenzíven néhány percig, majd alaposan mozgassuk át az ízületeinket – aztán jöhet az erősítés.

Lábemelés oldalra térdelőtámaszban

Helyezkedjünk el a talajon négykézláb, az alkarokon és a térdeken támaszkodva. A hát legyen egyenes, a fejünk ne lógjon. A jobb lábat derékszögben behajlított térddel emeljük meg erőből oldalra kb. vízszintes helyzetig, tartsuk meg egy picit, majd lassan engedjük vissza úgy, hogy a térd ne érintse meg a talajt. Emeljük meg újból oldalra a lábat, összesen 15-ször. Ezután a bal lábat is emeljük meg oldalra 15-ször. Mindkét lábbal végezzünk 4x15 ismétlést, hetente legalább háromszor. Ha már könnyen megy a gyakorlat, emeljük az ismétlésszámot lábanként 30-ra, majd 50-re.

Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom

Nyújtsunk!

Üljünk a talajra. Húzzuk fel a térdeinket oldalra úgy, hogy a talpainkat egymáshoz nyomjuk. A kezeinkkel fogjuk a lábfejeket, a térdeket próbáljuk meg óvatosan, minél inkább lenyomni a talajra, de ne feszegessük. A hátunk legyen végig egyenes. Próbáljunk meg lassan előrehajolni a felsőtestünkkel, érezzük, ahogy a csípőnk nyúlik, majd lassan emelkedjünk fel. Végig lélegezzünk egyenletesen.

Információk letöltése

Töltse le személyes edzésterv kártyáját!

Regisztráljon és mi elküldjük Önnek a harmadik gyakorlatsort is csípőre

Grillezett zöldségek recept
Jól tudjuk, hogy naponta öt különböző gyümölcs és zöldség elfogyasztása az egészséges táplálkozás alapja...

Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

Első örömteli pillanatok

Első örömteli pillanatok

"

És MEGÉRKEZETT !! :-) A munkahelyemen kaptam meg a csomagot, pár kollégám körbeállt amíg kibontottam. Együtt csodáltuk meg a készüléket, olvastuk el az ismertetőket. Már van pár önkéntes is, akik tesztelik a pótfejet és a fogkrémet, várom tőlük a beszámolókat. Itthon is nagy érdeklődéssel vette körül a szűk család, ma mind a hárman kipróbáljuk...szóval mennem kell, fogat kell mosnom! :-))

"

nagykövet által