Edzés nőknek

Edzés nőknek

A sportolás nemcsak testünkre van jótékony hatással.


A testedzés javítja önbecsülésünket, erősíti az immunrendszert, frissíti az elmét és gyógyító hatásssal van a szorongásra és a depresszióra. 

Edzés bevásárlás közben
A bevásárlás rendkívül jó kardio- és tornagyakorlat, ugyanakkor erőnléti edzés is lehet egyben. Aerobic gyanánt próbáljon meg fürgén közlekedni  az üzletek és a gondolák között! Erősítsen azzal, hogy a bevásárlókocsi használata helyett inkább kézben viszi a kosarat! Guggoljon le és az alacsonyabb polcokon lévő termékeket vegye le, és végezzen vádligyakorlatokat a sorbanállás közben!

Adjon anyagcseréjének egy kezdőlöketet!
Győződjön meg arról, hogy egy héten egyszer az átlagosnál intenzívebb edzést tart! Próbálkozhat szakaszos edzéssel, melynek során a rövid de erőteljes gyakorlatokat rövid pihenők követik, és változtassa meg ezek intenzitását az edzés során!

Sétáljon egyet ebédszünetben!
Jelöljön ki legalább három útvonalat nelyeken közlekedik és váltogassa ezeket, vagy lépcsőzzön! Tudósok megfigyelték, hogy azoknak az ülőmunkát végző nőknek, akik legalább négyszer egy héten fél órás gyors sétát iktatnak be a napirendjükbe, majdnem olyan kis esélyük van a szívrohamra, mint azoknak, akik egész életüket lelkiismeretes edzéssel töltik.

Legyen személyi edzője!
Nehézkes a fejlődés, ha ugyanazt a dolgot csináljuk hétről hétre, évről évre. Próbáljon ki valami újat! Ehhez forduljon bátran szakértőhöz.

Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom

Mozduljon ki!
Több kalóriát égethet ha a szabadban folytat edzést, mivel szervezete erősebben fog dolgozni annak érdekében, hogy melegen tartsa magát.

Gyors edzés: trenírozza magát munkahelyén!

  • Amikor székén ül, szorítsa össze farizmát tízszer tízes sorozatokban!
  • Csináljon fekvőtámasz sorozatokat az asztalnak támaszkodva!
  • A lábgyakorlatok a hasizmoknak is jót tesznek: üljön székére, nyújtsa ki lábait és emelje azokat  le-föl!
  • Használjon lépcsőt lift helyett! Kocogjon fel majd sétáljon le és ismételje meg a gyakorlatot!
  • Használja inkább a lenti mellékhelyiséget, ha Önnek közelebb van a fenti!

Ajánlott bejegyzések:

Stresszoldó gyakorlatok - pilates, tai chi, jóga
Nehezen talál olyan stresszoldó fitnesz programot, amelyet rugalmasan beilleszthet zsúfolt napirendjébe?


Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

Hogyan csináljuk...

how to banner

Ajaksmink 5 lépésben

A rúzsos ajkak soha nem mennek ki a divatból! Kiválóan feldobják megjelenésünket és alapvetően határozzák meg a női arcot. Miért ne hozzuk ki belőlük a legtöbbet?

További részletek

Hogyan készítsünk egészséges és diétás hamburgert?

A hamburger egy közkedvelt, ugyanakkor kalóriadús étel. Az alábbi zsírszegény recepttel azonban az egészséges táplálkozás híveinek sem kell lemondania a róla.

További részletek

Hogyan rakjunk rendet az otthoni kábelrengetegben?

A modern háztartásokban egyre több az elektronikai készülék, így egy átlagos nappali úgy nézhet ki, mintha egy vödör műanyag gilisztát szórtunk volna szét. Íme pár ötlet hogyan orvosolhatjuk ezt a helyzetet.

További részletek

Oral-B: 2 perces beépített időzítő

Oral-B: 2 perces beépített időzítő

"

Az időzítőt én rendkívül hasznosnak tartom. Bár korábban sosem mértem, hogy meddig mostam a fogaimat, de érzésre nem volt meg a 2 perc. Ez egy jó funkció, mert mindenkit arra ösztönöz, hogy használja ki a 2 percet és így érje el a tökéletes fogakat.

"

nagykövet által