Energetizáló ételek

Energetizáló ételek

Tojás, tészta, olajos halak, zöld tea...


Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom

Bizonyos ételek olyan természetes tulajdonságokkal rendelkeznek, amelyek ösztönző hatással vannak fizikai és mentális egészségünkre, valamint segítenek gond nélkül átvészelni a telet. vizsgáljunk meg néhányat!

Turbó hatás

Marhahús
A marhahús, - köszönhetően a kifejezetten magas, nélkülözhetetlen aminosav-fehérje tartalmának, - kitűnő az izomrendszer számára.
Ezeknek a fehérjéknek a feladata elsősorban az izomrostok építése, de emellett nagyszerű vas, cink, réz, B12 vitamin, stb. forrásként is szolgálnak. A marhahús fogyasztása heti két alkalommal ajánlott.

Zöld tea
A zöld tea jótékony hatásai szintén nem maradnak el. Magas polifenol és antioxidáns tartalmával erősíti az emberi organizmusokat, és lassítja az öregedési folyamatot. Igyon napi 3-4 csészével!

Tészta
Ne féljen, nem fog tőle elhízni! A tészta nagyon gazdag szénhidrátokban, amelyek az emésztés során felszabadulva hosszútávú energiát biztosítanak a szervezet számára.
Szintén nagy mennyiségben tartalmaz növényi fehérjéket, foszforsavat és magnéziumot, melyek segítenek a stressz leküzdésében.
Tészta fogyasztása heti két alkalommal ajánlott.

Fokhagyma
A fokhagyma nem csupán ételeink ízesítésére szolgál. Kén alapú összetevőket tartalmaz, amelyek javítják a vérkeringést.
Emellett kalcium, vas, magnézium, B és C vitamin stb. is található benne.
Nem kell több, mint egyetlen gerezd a napi salátába, sült zöldségbe, vagy a hús mellé.
Agyserkentéshez:

Étcsokoládé
Jókedélyünk fenntartásához és a téli depresszió elleni harchoz nincs jobb, mint az étcsoki.
A 100 grammonkénti 20 mg-os feniletilamin tartalmával a csokoládé antidepresszánsként működik, és befolyásolja az emberek hangulatát.
Hatása nyugtató és szorongásoldó, emellett magnéziumot, foszforsavat, vasat illetve káliumot is tartalmaz. Jutalmazza meg magát egy kis csokival néhanapján!

Tojás
Egy tojás sárgája 1.15 g lecitint tartalmaz, amely egy foszfor- és aminosavakban gazdag zsiradék, és amely optimalizálja a neurotranszmittereknek nevezett idegi impulzusokat.
A tojások szintén tartalmaznak vasat, kalciumot, illetve A, B, C és D vitaminokat.
Fogyasszon hetente legalább 2-3 tojást!

Makréla
A makrélát sokan tekintik a „szegények tengeri sügérjének vagy lepényhalának". Nagy kár, ugyanis a makréla egyike azon halaknak, amelynek rendkívül magas (1,8 g/100 g) az omega-3 tartalma. Az omega-3 egy nélkülözhetetlen zsírsav, amely stimulálja az agyi funkciókat. Idővel elkezdi védeni az agyat az öregedés folyamatától is. Mindemellett a makréla kiváló jód, vas és B-vitamin forrás.
Fogyasztása heti kétszer ajánlott!

Borjúmáj
Nem mindenki szereti a borjúmájat, ez tény. Azonban nemcsak nagy mennyiségű B6 vitamint tartalmaz amely energiával látja el az agysejteket, de igen gazdag káliumban, cinkben, vasban, E- illetve D- vitaminban.
Heti kétszeri fogyasztása ajánlott.

Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

Hogyan csináljuk...

how to banner

Ajaksmink 5 lépésben

A rúzsos ajkak soha nem mennek ki a divatból! Kiválóan feldobják megjelenésünket és alapvetően határozzák meg a női arcot. Miért ne hozzuk ki belőlük a legtöbbet?

További részletek

Hogyan készítsünk egészséges és diétás hamburgert?

A hamburger egy közkedvelt, ugyanakkor kalóriadús étel. Az alábbi zsírszegény recepttel azonban az egészséges táplálkozás híveinek sem kell lemondania a róla.

További részletek

Hogyan rakjunk rendet az otthoni kábelrengetegben?

A modern háztartásokban egyre több az elektronikai készülék, így egy átlagos nappali úgy nézhet ki, mintha egy vödör műanyag gilisztát szórtunk volna szét. Íme pár ötlet hogyan orvosolhatjuk ezt a helyzetet.

További részletek

Oral-B: 2 perces beépített időzítő

Oral-B: 2 perces beépített időzítő

"

Az időzítőt én rendkívül hasznosnak tartom. Bár korábban sosem mértem, hogy meddig mostam a fogaimat, de érzésre nem volt meg a 2 perc. Ez egy jó funkció, mert mindenkit arra ösztönöz, hogy használja ki a 2 percet és így érje el a tökéletes fogakat.

"

nagykövet által