Hatékony módszerek a fáradtság leküzdésére

Hatékony módszerek a fáradtság leküzdésére

Változtasson mindennapi szokásain, hogy energikusabban és többet tudjon elvégezni a hét során.


Aludjon hét-nyolc órát!

  1. A koffein több mint fél napig is benne marad a szervezetünkben, ezért ne igyon kávét, teát vagy szénsavas italokat délután.
  2. Csökkentse az alkoholfogyasztást, mert az akadályozza a gyors szemmozgást (REM). A szunyókálás közbeni gyors szemmozgásos alvásszakaszok teszik lehetővé, hogy az agy feltöltődjön, és közvetlen hatással vannak arra, hogy az másnap hatékonyan működjön, sőt hangulatát is befolyásolják.
  3. Egy esti fürdő segít ellazulni. Azáltal, hogy felmelegít, majd lehűt, bizonyítottan jó alvást eredményez. Egy kis meleg tej felmelegítő hatása ugyanígy tud segíteni.
  4. Helyezkedjen el kényelmesen. Cserélje ki régi, elhasznált matracát. Ha úgy érzi, hogy oldalfekvésben kicsavarodik a teste, tegyen párnát a felső térde alá, mikor az oldalán fekszik.


Növelje energiaszintjét

Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom
  1. A testmozgás hozzájárul a pihentetőbb éjszakai alváshoz. Elősegíti a keringést, több oxigén jut a sejtekbe és elősegíti a test megfiatalodását.
  2. Napközben fogyasszon szárított gyümölcsöt, diót, bogyósokat, ezek átsegítik az éhezős időszakon, és nem fog kompenzálásképpen egyszerre sokat enni.
  3. A vas elégtelen szintje fáradtságot okozhat. Fogyasszon vasban gazdag ételeket, ugyanakkor szedjen C vitamint, hogy a vas felszívódása minél jobb legyen. Ilyenkor ne fogyasszon kávét, teát, vörösbort és teljes kiőrlésű lisztből készült ételt, mert az akadályozza a felszívódást.
  4. A víz elősegíti a fontos tápanyagok eljutását mindenfelé a szervezetünkben, támogatja testünk karbantartását. A gyümölcslevek is segítenek folyadékszintünk fenntartásában.


Tipp Kerítsen időt az apró örömökre, amelyek felfrissítik. Pl. változtassa a zuhanyozást wellness pihenővé.

Ossza meg másokkal: Evés a fáradtság leküzdésére
A fehérjefogyasztás segíthet csökkenteni a szervezet által termelt, álmosságot okozó szerotonint, egyen tehát fehérjét tartalmazó ebédet, és estig kerülje a szénhidrátban gazdag ételeket.

Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

Hogyan csináljuk...

how to banner

Ajaksmink 5 lépésben

A rúzsos ajkak soha nem mennek ki a divatból! Kiválóan feldobják megjelenésünket és alapvetően határozzák meg a női arcot. Miért ne hozzuk ki belőlük a legtöbbet?

További részletek

Hogyan készítsünk egészséges és diétás hamburgert?

A hamburger egy közkedvelt, ugyanakkor kalóriadús étel. Az alábbi zsírszegény recepttel azonban az egészséges táplálkozás híveinek sem kell lemondania a róla.

További részletek

Hogyan rakjunk rendet az otthoni kábelrengetegben?

A modern háztartásokban egyre több az elektronikai készülék, így egy átlagos nappali úgy nézhet ki, mintha egy vödör műanyag gilisztát szórtunk volna szét. Íme pár ötlet hogyan orvosolhatjuk ezt a helyzetet.

További részletek

Első örömteli pillanatok

Első örömteli pillanatok

"

És MEGÉRKEZETT !! :-) A munkahelyemen kaptam meg a csomagot, pár kollégám körbeállt amíg kibontottam. Együtt csodáltuk meg a készüléket, olvastuk el az ismertetőket. Már van pár önkéntes is, akik tesztelik a pótfejet és a fogkrémet, várom tőlük a beszámolókat. Itthon is nagy érdeklődéssel vette körül a szűk család, ma mind a hárman kipróbáljuk...szóval mennem kell, fogat kell mosnom! :-))

"

nagykövet által