Hátizom erősítő gyakorlatok - 1. rész

Hátizom erősítő gyakorlatok - 1. rész

Egészségünk szempontjából rendkívül fontos, hogy ne csak a megszokott – has, kar, fenék és comb – izmokat erősítsük, hanem figyelmet fordítsunk a törzsünk és a hátunk izmainak edzésére is. Erre nem csak azért van szükség, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben, hanem azért is, mert a hát izmainak nagyon fontos szerepe van a helyes testtartásban és a test stabilizálásában is! Ha gyenge a hátunk, előbb-utóbb fájni fog a derekunk – és ezt ugye nem akarjuk?


A hát izmait nagyon egyszerűen végrehajtható gyakorlatokkal tudjuk edzeni, nem szükséges hozzá edzőtermembe menni, otthon is könnyedén el tudjuk ezeket a tornagyakorlatokat végezni, mindössze 15-20 perc alatt!

Melegítsünk be!
A bemelegítés fontos, csökken a sérülésveszély, a testünk rá tud hangolódni a mozgásra, az izmok, a szív- és érrendszer, és a tüdő is felkészülnek a munkára. Fussunk helyben, szökdeljünk, majd alaposan mozgassuk át a teljes testünket fejkörzésekkel, fejbiccentéssekkel, kar- és törzskörzéssel, majd mozgassuk meg a lábainkat is.

Törzsemelés
Helyezkedjünk el hason fekvésben a talajon, a lábaink és a törzsünk legyen egyenes, a karokat tegyük tarkóra vagy a hátul a derekunkra, ahogy kényelmesebbnek érezzük. Belégzésre lassan, a hát erejét segítségül hívva emeljük el a felsőtestünket a talajról, ameddig csak tudjuk. A csípőnk végig maradjon a talajon. Ne lendületből, hanem erőből emeljük a felsőtestet, a hasizmok legyenek végig feszesek. Vigyázzunk, hogy az emelésnél a nyakunkat ne feszítsük hátra, mert megfájdulhat. Kilégzésre lassan engedjük vissza a felsőtestet a talajra. Végezzünk 25 törzsemelést hetente három alkalommal.

Nyújtsuk meg a hátizmokat!
A homorítás és domborítás remekül megnyújtja a hát izmait, így azok visszanyerhetik eredeti állapotukat az erősítés után. Álljunk vállszélességűnél nagyobb terpeszbe, dőljünk előre, a hátunk legyen egyenes, kezeinkkel kapaszkodjunk meg a belső térdhajlatunkban. Púposítsuk a hátunkat, ameddig bírjuk, érezzük, ahogy a gerincünk megnyúlik, majd óvatosan engedjük vissza kiinduló helyzet alá, és homorítsunk.

Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom

Információk letöltése

Töltse le személyes edzésterv kártyáját!

Regisztráljon és mi elküldjük Önnek a harmadik gyakorlatsort is hátra.

Hátizom erősítő gyakorlatok - 2. rész
Erős és egészséges hátizmokra mindannyiunknak szüksége van, hogy bírjuk a mindennapi élet terhelését, és fájdalommentesen tudjunk élni.

Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

Első örömteli pillanatok

Első örömteli pillanatok

"

És MEGÉRKEZETT !! :-) A munkahelyemen kaptam meg a csomagot, pár kollégám körbeállt amíg kibontottam. Együtt csodáltuk meg a készüléket, olvastuk el az ismertetőket. Már van pár önkéntes is, akik tesztelik a pótfejet és a fogkrémet, várom tőlük a beszámolókat. Itthon is nagy érdeklődéssel vette körül a szűk család, ma mind a hárman kipróbáljuk...szóval mennem kell, fogat kell mosnom! :-))

"

nagykövet által