Tippek a menstruáció elviselhetőbbé tételéhez

Tippek a menstruáció elviselhetőbbé tételéhez

Néha az is segít, ha kicsit lazábban vesszük ezeket a napokat, törődünk magunkkal és jobban odafigyelünk magunkra. A jó közérzet mindig ösztönzőleg hat és ezt mások is észreveszik majd.


Ha önmagunk lehetünk és jól érezzük magunkat, az néha segít elviselhetőbbé tenni a menstruáció napjait, ezért kell törődni magunkkal és igazán odafigyelni magunkra, hiszen így pozitív energiát sugárzunk kifelé is. Ebben az alábbi tippek lehetnek a segítségére:

-              Étkezzen egészségesen és igyon sok vizet.

-              Tornázzon és sétáljon.

-              Varázsoljon otthonába kellemes illatot.

-              Relaxáljon zenére!

-              Vegyen egy kellemes fürdőt.

-              Fogyasszon gyógynövényből készült teát.

-              Térjen korán nyugovóra.

Az egészséges bőr étrendje az alábbiakat tartalmazza: répa, narancs, sárgabarack vagy más sárga gyümölcs, narancsfélék és zöldségek; spenót és más zöld leveles zöldségek, paradicsom, dió, lazac vagy más zsírokban gazdag hal.  Napi másfél liter víz elfogyasztása szintén hozzájárul bőre egészségéhez. 

Tornázzon és sétáljon!

Szakértők egyetértenek abban, hogy a testmozgás rendkívül fontos része egészségünk megőrzésének.  Bár jó ötletnek tűnhet a kanapén feküdni, valójában sokkal jobbat teszünk magunknak akkor, ha séta vagy biciklizés mellett döntünk.  Élvezze a friss levegőt, de óvja bőrét a nap káros sugaraitól kalap, minél nagyobb bőrfelületet elfedő ruhák, és napszemüveg segítségével, valamint napvédő termék használatával azokon a területeken, ahol bőre szabadon van.  Azután csak élvezze a friss levegőt.  Később egy piknik is segíthet abban, hogy élvezze a szabadban töltött időt.

Registration

Legyen tagja a programnak és férjen hozzá exkluzív ajánlatainkhoz!

Csatlakozom

Varázsoljon otthonába kellemes illatot!

Bizonyos illatokról kimutatták, hogy fokozzák a jó közérzetet.   Lehetséges, hogy egy ismerős illat betölti ezt a szerepet az Ön esetében is, például a kávé vagy a frissen sült kenyér illata.  Gyönyörű látványával és kellemes illatával egy csokor virág is jó hatást kelthet, ahogyan a szobát is derűsebbé teszi. 

Relaxáljon zenére!

A zene segíthet csökkenteni a szorongást és jobb kedvre deríteni. Keressen egy kényelmes helyet, ahol lepihenhet, tegyen be relaxációs zenét és ha kedve tartja, viseljen fülhallgatót.  Ezután koncentráljon a zenére és hagyja lelkét teljesen ellazulni.  Higgye el, egészen biztosan pozitívabban fogja szemlélni a világot ezután.

Vegyen egy kellemes fürdőt

Egy meleg fürdő sokak számára igazi törődésnek számít egy stresszes nap után.  Azért, hogy ez még kellemesebb élmény legyen, tegyen be zenét és gyújtson meg néhány gyertyát is.

Igyon egy gyógyteát!

A nők közül néhányan úgy gondolják, egy jó meleg ital segít ellazulni.  A kamillatea csak egy a meleg italok közül, amelyek ízét élvezheti.

Feküdjön le korán!

Fáradtnak érzi magát?  A felnőttek számára 7-9 óra alvás szükséges.  Ha nem alszik eleget, napközben egy rövid szunyókálás segíthet abban, hogy javuljon a hangulata, ébersége és teljesítménye.  Fontolja meg a korábban történő esti lefekvést is, hogy elegendő mennyiségű alváshoz jusson a szervezete és legyen elegendő energiája elkezdeni a napot.

Adja meg személyes adatait!

Kérjük, hogy a továbblépéshez töltse ki a csillaggal megjelölt mezőket! Amennyiben szeretné, hogy testreszabott ajánlatokkal és tartalmakkal jelentkezzünk, ne felejtse el kitölteni az opcionális mezőket is!

Első örömteli pillanatok

Első örömteli pillanatok

"

És MEGÉRKEZETT !! :-) A munkahelyemen kaptam meg a csomagot, pár kollégám körbeállt amíg kibontottam. Együtt csodáltuk meg a készüléket, olvastuk el az ismertetőket. Már van pár önkéntes is, akik tesztelik a pótfejet és a fogkrémet, várom tőlük a beszámolókat. Itthon is nagy érdeklődéssel vette körül a szűk család, ma mind a hárman kipróbáljuk...szóval mennem kell, fogat kell mosnom! :-))

"

nagykövet által