Gyakran ismételt kérdések

PAMPERS PELENKA PÉNZVISSZATÉRÍTÉS!

 

Mely termékek vesznek részt a pénzvisszafizetési promócióban?
A pénzvisszafizetési promóció a Pampers portfóliójának következő termékeire érvényes:

Vonalkód

Megnevezés

8006540858073

Pampers Premium Care Pelenka 1-es méret 2-5 kg, 72 db

8001841104874

Pampers Premium Care Pelenka 2-es méret 4-8 kg, 68 db


Bárhol vásárolhatok Magyarországon, vagy egy bizonyos kiskereskedőre korlátozódik a promóció?
Csak a ROSSMANN magyarországi üzleteiben és a ROSSMANN Online Drogériában történt vásárlásokra vonatkozik a promóció.

Mi a pénzvisszafizetés beváltásának folyamata?

  1. Vásárolj mindkét résztvevő Pampers termékből 1-1 darabot a játékszabályzatnak megfelelően.
  2. Regisztrálj vagy ha már korábban regisztráltál, akkor lépj be a promóció oldalára: www.everydayme.hu/rossmannpampers
  3. Töltsd fel a vásárlási nyugta vagy számla képét.
  4. Várd meg a jóváhagyás visszaigazolását emailben (5 naptári napon belül megérkezik).
  5. Ellenőrizd, hogy a virtuális pénztárcádban elérhetővé vált a pénzvisszatérítés összege.
  6. Kattints a pénvisszatérítés igénylésére a virtuális pénztárcádból, melyet itt találsz: https://www.everydayme.hu/penztarca!

    FONTOS! 2025. 05. 31-ig bármikor igényelheted a pénztárcádban lévő összeg utalását a bankszámládra.

  7. Add meg bankszámla adataidat.

    FONTOS! A bankszámlád IBAN kódját kell megadni, majd a fiókodhoz tartozó telefonszámon SMS-en keresztül megerősíteni a tranzakciót.

  8. Kapd vissza az összeget a bankszámládra 30 napon belül.

Mi számít vásárlási igazolásnak / vásárlási bizonylatnak?
A vásárlási igazolás egy nyugta vagy természetes személy nevére kiállított számla. Elengedhetetlen, hogy a következő információk láthatóak és olvashatóak legyenek a nyugta vagy számla fényképén: a vásárlás dátuma, az eladó neve vagy logója, a megvásárolt termék azonosítható neve és a termék egységára. Az online megrendelés visszaigazolását vagy a kézzel írott vásárlási bizonylatot nem fogadjuk el érvényes vásárlási igazolásként. A vásárlási bizonylatot csak jpg vagy pdf formátumban lehet feltölteni.

Hányszor válthatom be a pénzvisszafizetést?
Minden felhasználó 1-szer válthatja be a Pampers pelenka pénzvisszatérítést.

Mikorra kell feltöltenem a nyugtát vagy a számlát?
A 2025.01.27. és 2025.02.28. között kibocsátott vásárlási nyugtát vagy számlát a promóció időtartama alatt bármikor feltöltheti, de legkésőbb 2025.02.28-án. A promóció 2025.01.27-től 2025.02.28-ig érvényes, azonban korlátozott számú, ajánlat áll rendelkezésre a weboldalon. Miután az összes ajánlatot felhasználták, a promóció véget ér, ezért javasoljuk, hogy ne várjon nyugtája vagy számlája feltöltésével a promóció végéig.

Milyen formátumban kell megadnom a számlaszámot a pénzvisszafizetéshez?
A számlaszámot nemzetközi IBAN formátumban kell megadni. Az IBAN bankszámlaszámot általában az internetes banki szolgáltatási felületén találja meg, vagy kiszámolhatja egy online kalkulátor (https://www.iban.hu/calculate-iban) segítségével. Az IBAN szám a képen látható részekből áll.


image-faq

Mikor küldik el a pénzt a számlámra?
A pénz a feltöltött számla jóváhagyása után az everydayme.hu-n elérhető virtuális pénztárcájába fog kerülni, ahonnan 2025.05.31-ig bármikor igényelheti a kifizetését. A kifizetési kérelem sikeres benyújtásától és a bankszámla megadásától számított 30 munkanapon belül küldjük el. Ha a pénzvisszafizetési kérelemnek a szabályokban meghatározott módon történő további ellenőrzése szükséges, a kifizetési kérelem helyes benyújtásának időpontjától és a kérelem szervezők általi pozitív megerősítésének időpontjától kell számolni a 30 napot. A folyamat felgyorsításához kérjük, IBAN formátumban adja meg a bankszámlaszámot.

Mit tegyek, ha valami nem világos számomra, vagy segítségre van szükségem?
Vegye fel velünk a kapcsolatot a webhelyen található kapcsolatfelvételi űrlap útján.