Hurrá!

hooray

megrendelésünket helyeztük el. Küldtünk neked egy e-mailt.

Bezárás

Saját kosár

A mintája

Válassza ki a megrendelendő mintát

cashback

Tekintse meg az Önnek megfelelő ajánlatokat!

Válassza ki a szállítási címet

Egészséges ételek nyaralás alatt

egeszseges-etelek-nyaralas-alatt
0
Miután annyi energiát fektettünk az extra kilók ledolgozásába, hajlamosak vagyunk elhinni, hogy kijár a jutalom, így a nyaralóhelyek terülj-terülj asztalkái igencsak nagy veszélyt jelenthetnek vonalainknak.

Ennek elkerülése végett, tanácsos néhány egyszerű szabály betartása.

Ne pakoljuk meg a tányérunkat!
Nyaralás közben az egyik legnagyobb veszélyforrást a svédasztalok jelentik, púposra pakolt kínálatukkal. Még ha csak egy kis kanállal kóstolnánk is meg mindenből, lehetetlen volna végigpróbálni a teljes repertoárt. Ne aggódjunk ezen: hagyjunk magunknak meglepetéseket másnapra is!

Ne együnk egyszerre mindenből!
Egyszerre támadjuk be a levest, a desszertet illetve a főételt és még mielőtt kezünkbe vennénk a villát, már ettünk is a desszertből. Ha éhgyomorra fogyasztunk édességet, vércukorszintünk megemelkedik. Ez később hasonlóan gyors vércukorszint csökkenéshez vezet, mely miatt ismét éhesnek érezhetjük magunkat. Ezért kezdjünk mindig a levessel, salátával, zöldségekkel, húsokkal, vagy bármi mással, ami alacsony glikémiás indexszel rendelkezik. Később, ha még kívánjuk, nyugodtan fogyasszunk desszertet.

Igyunk sok vizet!
A megfelelő mennyiségű víz fogyasztása megelőzi a kiszáradást, illetve megmenthet bennünket a fölösleges nassolástól. Próbáljunk meg legalább 2 liter vizet fogyasztani naponta. Ezáltal étvágyunk is csillapítható egy darabig.

Ha nincsenek velünk gyerekek, ne válasszunk félpanziós szállást!
A nyaralóhelyek első számú célpontjai a gyermekes családok, ezért többségük all-inclusive ellátást biztosít. Ha nincsenek velünk gyermekek és tudjuk, hogy nehezen tudunk csak ellenállni a svédasztalok kísértésének, ne válasszunk félpanziós ellátást! Együnk keveset ebédre, fogyasszunk saláta jellegű ételeket illetve normál mennyiségű húst és oliva alapú fogásokat, melyek kellemes közérzetet biztosítanak számunkra.

Ne hagyjuk abba az edzést!
A nyaralások egyik legnagyobb veszélye, hogy hajlamosak vagyunk abbahagyni az edzést. Holott egy körübelül 1 órás séta nemcsak extra 450-500 kalóriát segít elégetni, de sokkal erőteljesebbek és vidámabbak is leszünk tőle! Reggelente, étkezés előtt tegyünk egy sétát párunkkal és gyermekeinkkel és vigyünk magunkkal egy üveg vizet is. Mindez lehetőséget nyújt arra is, hogy megcsodáljuk a környék szépségét.
Ahogyan a mondás is tartja: ,,előbb az izzadás, utána a szépség!’’

Nassoljunk egészségesen!
A főétkezések között ne tömjük tele magunkat kalóriabombákkal, mint pl. fagylalt vagy sütemények, helyette inkább válasszunk olyan egészséges megoldásokat mint a dió, a mogyoró, vagy a mandula. A közhiedelemmel ellentétben, egy maroknyi mogyoróféle nem okoz hízást, ugyanis alacsony glikémiás indexszel rendelkezik, ezzel szemben nem csak egészséges, de hosszú időn át a telítettség érzését kelti szervezetünkben.

0

Szeretne hozzászólást írni?

Szerintünk szeretni fogjuk