Hurrá!

hooray

megrendelésünket helyeztük el. Küldtünk neked egy e-mailt.

Bezárás

Saját kosár

A mintája

Válassza ki a megrendelendő mintát

cashback

Tekintse meg az Önnek megfelelő ajánlatokat!

Válassza ki a szállítási címet

Bikinialak nyárra: már most kezdjünk dolgozni rajta!

Bikinialak nyárra: már most kezdjünk dolgozni rajta!

0
Ön is azok közé tartozik, akik júniusban kapnak észbe, hogy ismét nem olyan a testük, amit szívesen mutogatnának a strandon? Ha most elkezd dolgozni rajta, garantáljuk, hogy nem okoz majd problémát a fürdőruha-vásárlás! 
Alakformálás nyárra, már márciusban? Igen, jól látja, most kell elkezdeni! Ha ugyanis tavasszal látunk neki a tökéletes bikinialak előkészítésének, nem kell drasztikus módszerekhez folyamodnunk, és a siker is garantált.
Csökkentsük a kalóriabevitelt
A siker kulcsa: égessünk el több kalóriát, mint amennyit magunkhoz veszünk. Fontos azonban, hogy a kalóriacsökkentés ne legyen hirtelen és drasztikus, mert az nem tesz jót az anyagcserénknek. Ajánlatos kéthetente csökkenteni a mennyiséget, és közben naponta váltogatni, mennyit eszünk. Ezzel jobban tudjuk kontrollálni az éhségérzetünket és jobb lesz a zsírégetés is.
Tegyük el a mérleget
Ha a testünk zsírtartalmát szeretnénk csökkentetni, a mérleg nem nagyon segít, hiszen elsődlegesen nem súlyt, hanem zsírt akarunk veszíteni. Ez pedig úgy sikerülhet, ha változtatunk a táplálkozásunkon, emellett elkezdünk keményen edzeni. Aki sokat edz, izmokat szed magára, ami nehezebb, mint a zsír. Ezért előfordulhat, hogy formásabbak leszünk, de a súlyunk nem változik. Fontosabb tehát, hogy beleférünk-e a nyári nadrágunkba és fürdőruhánkba, mint az, hogy hány kilót nyomunk.
Rendszeres súlyzós edzés
Hetente két-három alkalommal érdemes súlyzós, illetve saját testsúlyos edzést végezni. Ennek a mozgásformának az az előnye, hogy a szervezet a regenerálódáshoz is energiát éget el, tehát akkor is fogyunk. Szuper edzésforma az intenzív intervall edzés, a crossfit vagy a Tabata.
A kardióedzés fontossága
Annak ellenére, hogy a súlyzós vagy saját testsúlyos edzést előnyben kell részesítenünk, nem szabad elhanyagolni a kardiómozgást sem. Azzal ugyanis felpörgetjük a zsírégetést. A sorrend azonban fontos: a kardiómozgás legyen a második, semmiképpen se kezdjünk azzal.
Változtassunk az étrendünkön
A zsírégetést azzal tudjuk felgyorsítani, ha az étrendünk elegendő telítetlen zsírsavat tartalmaz. Fogyasszunk bőségesen halat, olajos magvakat, olívaolajat. Emellett felejtsük el, vagy legalábbis csökkentsük a cukrot és a lisztet. A bevitt szénhidrát nagyobb része származzon gyümölcsből – főleg reggel fogyasztva. A fehérjetartalmú élelmiszerek (tejtermékek, hús) azért fontosak, hogy felpörgessük az anyagcserénket és segítsünk az izmainknak. Együnk naponta legalább ötször, így éhesek sem leszünk.
Aludjuk magunkat soványra
Ha rossz alvók vagyunk, ráadásul keveset is pihenünk, lelassul az anyagcserénk, valamint csökken a tesztoszteronszintünk. Ez a hormon azonban fontos szerepet játszik a zsírégetésben.
Legyünk következetesek és kitartók
Akkor is tartsuk magunkat az új étrendünkhöz és edzésmennyiséghez, ha eleinte nem tapasztalunk változást. Egy hónap elteltével már biztosan látványos változást fogunk látni a tükörben!
Kérdések, amelyek még felmerülhetnek bennünk
Lehet enni sportolás előtt?
Igen, nyugodtan. Fél órával előtte valami könnyűt érdemes, pl. egy banánt vagy egy müzliszeletet.
Mikor a legjobb edzeni?
Aki össze tudja magát szedni reggel, annak annyi az előnye, hogy a szénhidrátraktárai még eléggé üresek, ezért a test hamarabb nyúl a zsírtartalékához. A munka utáni sportolásnak viszont van egy pozitív mellékhatása: csökkenti a stresszt, ráadásul az éjszakai zsírégetés is erőteljesebb lesz – feltéve, ha este nem eszünk sok szénhidrátot.
Mi segít az unalom és a megszokás ellen?
A változatosság. Váltogassuk az edzéstípusokat, néha hívjuk el valamelyik barátnőnket. Ha rossz az idő, vagy nincs kedvünk kimozdulni, menjünk fel a YouTube-ra, és keressünk egyet a számtalan zsírégető és az alakformáló edzéstípusból.
0

Szeretne hozzászólást írni?

Szerintünk szeretni fogjuk