Hurrá!

hooray

megrendelésünket helyeztük el. Küldtünk neked egy e-mailt.

Bezárás

Saját kosár

A mintája

Válassza ki a megrendelendő mintát

cashback

Tekintse meg az Önnek megfelelő ajánlatokat!

Válassza ki a szállítási címet

10 dolog, melyekkel ha tisztában vagyunk, a fodrászunk is könnyebben alkot nekünk frizurát

DesktopImage
0
Vajon tényleg segít a fodrászunknak az, ha Jennifer Aniston tökéletesen megformázott frizuráját kérjük magunknak? Mit tegyünk, hogyan ápoljuk hajunkat a vágások között? Fodrászok válaszolnak.

Ha tisztában vagyunk egy-két kulisszatitokkal, a legtöbbet hozhatjuk ki a fodrásznál töltött időből. Mi feltettük azokat a kérdéseket, amelyeket a vendég nem mindig mer..

1. Hagyjuk a táskában telefonunkat!

“Amikor valakinek a haját úgy kell vágnom, hogy közben a fülén lóg a telefon, az egy rémálom” – nyilatkozza Enzo, aki mesterfodrász.  “Ehelyett inkább próbáljuk egyenesen tartani fejünket és engedni a fodrásznak, hogy kedvére mozgathassa az elérni kívánt frizura érdekében, ami sajnos nem működik, ha valaki folyton lefelé néz.”

2. Gondoskodjunk hajunkról a szalonlátogatások között is!

“Vásároljunk megfelelő hajápoló szereket, ne mindig  csak azokat, amelyek épp akciósak”- Javasolja Carlos, aki szintén fodrász.

Tipp: Ha hidratáló sampont és balzsamot használunk, egyszerűbben elérhetjük az álomfrizurát a fodrászlátogatások között. Próbáljuk ki a Head and Shoulders Apple Fresh korpásodás elleni balzsamot, ami hosszabb időre megőrzi új frizuránk külsejét és egészségét.

3. Érkezzünk időben!

“A késés ami még belefér, maximum 15 perc lehet. Ennél többnél ugyanis a sietség és kapkodás rányomja bélyegét a munkára, illetve tolódik az összes későbbi időpont. Mindig csörgessük meg fodrászunkat, vagy írjunk neki egy rövid SMS-t, ha már látjuk, hogy nem fogunk időben odaérni”- mondja Sheila, divatszakértő. 

4. Óvjuk az új frizuránkat!

“A megfelelő hajápoló termékek illetve eszközök segítségével otthon is elővarázsolhatjuk a „frissen a fodrásztól kilépett” frizuránkat. Például, legalább egy hajápolót használjunk a hajszárítás megkezdése előtt! Ez megvédi hajszálainkat a hőtől és leegyszerűsíti a szárítást és formázást”- javasolja Neil, divatszakértő.

5. Legyenek reális elvárásaink!

“Nem minden frizura és hajszín valósítható meg egy szempillantás alatt. Ha valaki egy házilag festett fekete hajjal érkezik és platinaszőkén szeretne távozni két órán belül, az sajnos nem fog megvalósulni. A valóságban egy ilyen változtatás több alkalmat és a vártnál több pénzt igényelhet, így legyünk felkészültek egy nyitott beszélgetésre fodrászunkkal ezt illetően.” 

Tipp: Ha ehhez hasonló nagy változást szeretnénk, mindenek előtt egyeztessünk külön időpontot fodrászunkkal, ahol megbeszélhetjük a lehetőségeket és az „átalakulás” költségeit. 

6. A fénykép mindig segít

“A tökéletes végeredmény érdekében hasznos, ha viszünk magunkkal fényképet a megálmodott frizuráról”- mondja Neil. “Ha esetleg nem találunk olyat, amilyet szeretnénk, akkor vigyünk olyat, amit biztos, hogy nem. Mindkét véglet segít eldönteni fodrászunknak, hogy mi lesz az egyéniségünknek megfelelő frizura. 

7. Jó, ha beszélünk..

“A kommunikáció elengedhetetlen a megértéshez. Nagyon gyorsan meg kell ismernünk a vendég stílusát, személyiségét és ettől függően eldönteni, hogy milyen frizurának örülnének. Kiváló megfigyelők vagyunk, de nem varázslók”-mondja Enzo.

8. ..Akár a legutóbbi nyaralásról

“A vendégeim nem csak nevek és telefonszámok a noteszomban. Kedvelem őket és örülök annak, ha valakit egy picit közelebbről is megismerhetek” - meséli Carly Meldrum, divatszakértő. “Ha megnyílnak nekünk a vendégek, akár napokig, hetekig megmarad bennünk az élmény.”

9. Legyünk bevállalósak!

“Néha a vendégeim azt kérik: “Szeretnék merőben új frizurát, de ha lehet, a hosszából ne vágjunk!” Nincs gond azzal, ha csak egy kis igazításra vágyunk, de legyünk reálisak, attól nem lesz nagy változás.”- mondja Petros, fodrász. ”Gyakran a vendégek pár centit szeretnének vágatni, majd mikor már szárítom a hajukat így szólnak: “Na jó, még egy centit vághatsz, ha gondolod.”

10. Bízzunk a fodrászunkban!

“Egy szakmát kitanult fodrász minimum 3 évig képezte magát (de általában még ennél is többet gyakorolt), mielőtt egy fizető vendéggel találkozna. A legtöbb fodrász már sokat látott, így fogadjuk meg tanácsaikat”- mondja Neil. “Ha pedig nem tetszik, amit mondanak, kérdezzünk meg egy másik szakembert a szalonban.”

Az Ön számára ideális frizurával kapcsolatban további információkért látogasson el a Head & Shoulders honlapjára! 

0

Szeretne hozzászólást írni?

Szerintünk szeretni fogjuk