Hurrá!

hooray

megrendelésünket helyeztük el. Küldtünk neked egy e-mailt.

Bezárás

Saját kosár

A mintája

Válassza ki a megrendelendő mintát

cashback

Tekintse meg az Önnek megfelelő ajánlatokat!

Válassza ki a szállítási címet

A tökéletes pihenéshez: lefekvés előtti rutin

A tökéletes pihenéshez: lefekvés előtti rutin

0
Nem vagyunk egyformák, természetes, hogy másképp csinálunk dolgokat. Még ha másként is viselkedünk, mindig jó tanulni egymástól. Most az Everydayme csapata szeretne néhány tippet adni az esti, lefekvés előtti tevékenységekhez, amelyek felkészítik a bőrünket, a lelkünket és az elménket a tökéletes éjszakai pihenésre.
Tippek a lefekvés előtti rutinhoz:
  1. Alvásritmus betartása
    Minden este menjünk körülbelül ugyanakkor aludni, és mindig egyforma időben keljünk fel. Még hétvégén is csak legfeljebb fél órát térjünk el a megszokott ritmustól. Ez nehezen betarthatónak tűnik, azonban megéri figyelni rá, ugyanis a belső óránk egy idő után gondoskodik arról, hogy este magunktól fáradtak legyünk és reggel kipihenten ébredjünk.
  2. Könnyű vacsora
    Teli gyomorral rosszul fogunk aludni, mert a szervezetünk nem a pihenésre és a regenerálódásra koncentrál, hanem az emésztésre. Még ha jól is esik a nap végén egy jó kis vacsora, legalább két órával a lefekvés előtt együnk utoljára.
  3. Ellenőrző lista másnapra
    Írjuk össze, mi mindent kell másnap elintézni, milyen programok várnak ránk. Ha pontosan átlátjuk, mi fog történni, nem gondolunk stresszesen a feladatokra és az elintézendőkre. Ráadásul ezzel lezárhatjuk a mai napot is.
  4. Lélegzőgyakorlat
    A lassú, kontrollált légzés csökkenti a vérnyomást és megnyugtatja az egész testet. A 4-7-8 módszer segíthet: üljünk egyenes háttal az ágyra, nyomjuk a nyelvünket a szájpadlásunkhoz, és zárjuk össze az ajkainkat. Négyig számolva lassan szívjuk be a levegőt az orrunkon keresztül, tartsuk benn hétig, majd nyolcig számolva engedjük ki a szánkon keresztül úgy, hogy a nyelvünk közben a szájpadláson marad (tehát a nyelvünk mellett megy ki a levegő). Ezt ismételjük meg legalább háromszor, vagy addig, amíg úgy érezzük, teljesen megnyugodtunk.
  5. Laptop, mobil messzire
    Legalább elalvás előtt két órával jó lenne hanyagolni a laptop- és mobilhasználatot. A mesterséges kék fény, ami belőlük jön, elhiteti a szervezetünkkel, hogy még nappal van, és ébernek kell maradnunk. Ráadásul a legújabb kutatások szerint a kék fénynek való kitettség nagyban csökkenti a bőr természetes éjszakai regenerálódó folyamatainak hatékonyságát, amely a bőr idő előtti öregedését okozhatja.
  6. Nyugtató levendula
    A levendula az egyik legkiválóbb, nyugtató hatású gyógynövény. Illóolaja segít a relaxálásban, így érdemes elalvás előtt forró fürdőt venni, amibe pár cseppet teszünk. Ha nem szeretjük áztatni magunkat, akkor a levendulás illatosító fújása a hálószobában ugyancsak hatásos alvást segítő módszer.
  7. Alvást segítő teák
    A citromfűből, kamillából vagy levendulából készült tea kiválóan nyugtat, ezzel biztosítva a tökéletes pihenést. Vigyázat: a citromfű- és levendulatea vízhajtó hatású, ezért ne közvetlenül elalvás előtt igyuk.
  8. Bőrápolás felsőfokon
    Az első legfontosabb lépés a smink és a kosz eltávolítása az arcról és a nyakról. Ezután jöjjön a tonik, a szérum (heti 1-2 alkalommal elég), majd a bőrtípusunknak megfelelő hidratáló. Kiegészítésként használhatunk arcmaszkot (hetente egyszer). Ha zsíros a bőrünk, agyagtartalmút, ha vízhiányos, hidratálót használjunk. A megfelelő hatás eléréséhez előtte mindenképpen radírozzuk le a bőrünket! Amiről még ne feledkezzünk el: minden este kenjük be a kezeinket is hidratáló krémmel, és hetente egyszer használjunk testradírt is.
0

Szeretne hozzászólást írni?

Szerintünk szeretni fogjuk

Sütik elfogadása