Hurrá!

hooray

megrendelésünket helyeztük el. Küldtünk neked egy e-mailt.

Bezárás

Saját kosár

A mintája

Válassza ki a megrendelendő mintát

cashback

Tekintse meg az Önnek megfelelő ajánlatokat!

Válassza ki a szállítási címet

Hajtápláló ételek

DesktopImage
0
Minden egyes erős és láthatóan egészséges hajszál visszatükrözi a fényt, és egy csillogó sávot képezve természetes ragyogást kölcsönöz a hajnak. Minél intenzívebben ápoljuk hajunkat, annál szembetűnőbb lesz annak ragyogása. Hogyan érhető el mindez?

Az egészséges és kiegyensúlyozott étrend alapvetően nélkülözhetetlen, azonban vannak bizonyos élelmiszerek, amelyek kifejezetten segíthetnek a haj egészségének megőrzésében, a hajtőtől a hajvégekig.

Mit is jelent a megfelelő táplálkozás a haj szempontjából? Közismert, hogy az emberi szervezet számára a zöldségek és a gyümölcsök fontos tápanyagokat, vitaminokat és ásványokat tartalmaznak; ha azonban fényes hajra vágyunk, akkor proteinben és Omega zsírsavakban gazdag ételeket kell fogyasztanunk, amelyek ragyogást kölcsönöznek a fakó és elgyengült hajnak.

A haj 65-95%-ban proteinből épül fel, túlnyomó többségében liszint, cisztint és aminosavakat tartalmaz, melyek a húsban és halakban lelhetők fel és fogyasztásuk legalább heti 3 alkalommal ajánlott ahhoz, hogy hatással lehessenek a hajra. A halban található Omega-3 és egyéb zsírsavak javítanak a fakó és elgyengült haj külsején. Akik nem szeretik a húst vagy a halat, illetve akik vegetáriánus étrendet követnek, azok választhatják a tojást és a hüvelyeseket. A tojás a fényes és egészséges haj megőrzéséhez kiváló fehérje-, biotin és B-12 vitaminforrás. A hüvelyesek mindemellett vasat is bőven tartalmaznak, ami a hajszálak számára is fontos oxigént szállít a sejtekbe!

Az egészséges és kiegyensúlyozott étrend alapvetően nélkülözhetetlen, azonban vannak bizonyos élelmiszerek, amelyek kifejezetten segíthetnek a haj egészségének megőrzésében, a hajtőtől a hajvégekig.

Mit is jelent a megfelelő táplálkozás a haj szempontjából? Közismert, hogy az emberi szervezet számára a zöldségek és a gyümölcsök fontos tápanyagokat, vitaminokat és ásványokat tartalmaznak; ha azonban fényes hajra vágyunk, akkor proteinben és Omega zsírsavakban gazdag ételeket kell fogyasztanunk, amelyek ragyogást kölcsönöznek a fakó és elgyengült hajnak.

A haj 65-95%-ban proteinből épül fel, túlnyomó többségében liszint, cisztint és aminosavakat tartalmaz, melyek a húsban és halakban lelhetők fel és fogyasztásuk legalább heti 3 alkalommal ajánlott ahhoz, hogy hatással lehessenek a hajra. A halban található Omega-3 és egyéb zsírsavak javítanak a fakó és elgyengült haj külsején. Akik nem szeretik a húst vagy a halat, illetve akik vegetáriánus étrendet követnek, azok választhatják a tojást és a hüvelyeseket. A tojás a fényes és egészséges haj megőrzéséhez kiváló fehérje-, biotin és B-12 vitaminforrás. A hüvelyesek mindemellett vasat is bőven tartalmaznak, ami a hajszálak számára is fontos oxigént szállít a sejtekbe!

Párolt hal receptek
Új év alkalmából ideje búcsút intenünk a zsírban gazdag ételeknek és egészséges életmódra váltanunk.

Hal grillezése - tengeri sügér recept
Bár a kerti grillezés alapvetően egészségesnek mondható...

Sajtos muffin recept
Egy finom és könnyen elkészíthető sós aprósütemény, amely krémsajttal és egy kis lazaccal megspékelve a parti ételek koronázatlan királya.

0

Szeretne hozzászólást írni?

Szerintünk szeretni fogjuk