Hurrá!

hooray

megrendelésünket helyeztük el. Küldtünk neked egy e-mailt.

Bezárás

Saját kosár

A mintája

Válassza ki a megrendelendő mintát

cashback

Tekintse meg az Önnek megfelelő ajánlatokat!

Válassza ki a szállítási címet

Mi az a kardio mozgás?

DesktopImage
0
Mi az a kardio mozgás?

Mi az a kardio mozgás?

A kardio mozgás olyan gyakorlatokat foglal magába, amely növeli a pulzusszámot, nem mindegy azonban, hogy milyen intervallumot érünk el egy-egy mozgásfajtával. Ha hosszantartó, egyenletes, gyenge, vagy csak közepesen megterhel? mozgást végzünk, a zsír égetésére mozgósítjuk a szervezetünket. Amennyiben dinamikus mozgást végzünk, mely rövid ideig tart, de megterheli a szervezetet, szálkásítás helyett az izmainkat növeljük. A hosszantartó kardio mozgás a fogyás, szálkásítás egyik legnépszer?bb módszere, mellyel nemcsak látványos eredményt érünk el, de nagyon jó hatással van az egészségünkre is.

Milyen hatással van a szervezetünkre?

Az ismétl?d?, folyamatos mozgás hatására nemcsak a zsírégetés indul be, de a végtagok mozgásával a vér áramlása is fokozódik az egész testben. A véráramlás felgyorsulásával javul a szervezet anyagcseréje és gyorsabban képes megszabadulni a lerakódott méregt?l is, valamint a zsíroktól. Nemcsak egészségileg, de lelkileg is jó hatással van ránk a mozgás, a felszabaduló endorfinok miatt érezzük úgy sportolás után, hogy boldogok vagyunk.

Milyen sportot válasszunk?

Ne feledjük, hogy a kardio mozgás akkor éri el a hatását, ha a pulzusszámot tartósan közepes szinten tartjuk! A zsírt akkor kezdi el felhasználni a szervezetünk, ha a mozgáshoz szükséges energiát már az elraktározott zsírkészletb?l próbálja felhasználni. Ehhez minimum 20-30 perc mozgás szükséges, addigra „melegszik" be a szervezetünk, ez után kezd el valóban „égetni". A mozgás intenzitása akkor megfelel?, ha a pulzus folyamatosan emelkedett, de a légzés még egyenletes, nem kapkodó.  Ideális kardio sport a kocogás, kerékpározás, úszás, evezés, taposógépezés, ugrókötelezés és a gyorsgyaloglás is.

Ne feledjük, a mozgás nemcsak a testünk, de a lelkünk egészségéért is fontos! Akkor érjük el a sport valódi célját, ha valóban örömünket leljük a mozgásban. Keressük meg a nekünk való, ideális sportot!

0

Szeretne hozzászólást írni?

Szerintünk szeretni fogjuk