Hurrá!

hooray

megrendelésünket helyeztük el. Küldtünk neked egy e-mailt.

Bezárás

Saját kosár

A mintája

Válassza ki a megrendelendő mintát

cashback

Tekintse meg az Önnek megfelelő ajánlatokat!

Válassza ki a szállítási címet

5 érv, amely a mindannapos tesmozgás mellett szól

girlsrunning
0
A családdal folytatott minőségi időtöltéstől kezdve a stressz levezetéséig, számos, meglehetősen lenyűgöző és pozitív vonzata van a rendszeres testmozgásnak.

Mindannyian tudjuk, hogy illene naponta legalább 30 percnyi testmozgást végeznünk, ezt azonban nem mindig könnyű beiktatni a mozgalmas hétköznapok és családi teendők mellé. Valóban ennyire fontos volna a mozgás?! A válasz: egyértelműen igen. Íme öt tipp arra vonatkozóan, hogyan szakítsunk több időt a sportolásra. Garantáltan nem fogjuk megbánni!

1. Javítja a kedélyünket. Túlságosan elfoglaltak és stresszesek vagyunk ahhoz, hogy mozogjunk, így nem is tesszük… Ennek eredményeképp, pedig még rosszabbul érezzük magunkat, és  az ördögi kör folytatódik. Az igazán elfoglaltaknak is létezik megoldás- akár egy 15 perces intervallum edzés otthon, akár egy parki séta keretében a gyerekekkel. A szakértők egyetértenek abban, hogy még az apróbb, robbanékony edzések is pozitív hatással vannak a stresszre, szorongásra, sőt még a depresszióra is.

2. Összehozza sszehozza a családot. A sportolást nem kell minden áron hagyományos szemmel megközelíteni, jelenthet akár egy családdal folytatott biciklizést vagy labdajátékot is. Számos szakember ért egyet abban, hogy a családdal közösen folytatott testmozgás nemcsak mindenki egészségére van pozitív hatással, de a gyerekek önbizalmát is pozitívan befolyásolja. Irány a parkba tollaslabdázni!

3. A kitűzött célok elérése örömet okoz. Mindegy mi a cél: még több lépés a pedometer kijelzőjén, vagy egy hosszabb táv lefutása. Hamar észre fogjuk venni erőnlétünk javulását, és egyre nagyobb és jobb célokat tűzünk majd ki magunk elé. Ezt az egész család együtt is csinálhatja, elvégre nincs is jobb egy kis egészséges versengésnél.

4. Nassolni is ér! Már napi 30 perc testmozgással 50%-al csökkenthetjük a komoly betegségek kockázatát (pl. szív és érrendszeri betegségek vagy rák), illetve növelhetjük energiaszintünket és javíthatjuk kedélyállapotunkat. Emellett már csak hab a tortán, hogy formában maradni is segít, így esetenként nyugodtan megjutalmazhatjuk magunkat egy kis desszertel!

6. Aktívabb társasági élet. A testmozgás nemcsak a családdal történő időtöltésre kínál alkalmat, de remek módja az ismerkedésnek és kapcsolattartásnak is. Az egyszerű jóga óráktól kezdve a különböző sportklubokig, számos lehetőségünk nyílik a közös sportolásra, és meg fogunk lepődni  mennyire pozitív hatással lesz majd társas életünkre! Máris azon aggódunk, hogyan válik majd még zsúfoltabbá időbeosztásunk? Az időspórolás legjobb barátja a Pantene Intensive Repair 2az1-ben sampon és balzsam, amely felveszi a küzdelmet a hajszálkásodás ellen, és friss érzetet nyújt az esti programokhoz is!

Tetszett az írásunk? írásunk? Írja meg a kommentekben a saját fitnessz ötleteit!

0

Szeretne hozzászólást írni?

Szerintünk szeretni fogjuk