Hurrá!

hooray

megrendelésünket helyeztük el. Küldtünk neked egy e-mailt.

Bezárás

Saját kosár

A mintája

Válassza ki a megrendelendő mintát

cashback

Tekintse meg az Önnek megfelelő ajánlatokat!

Válassza ki a szállítási címet

5 mód az önbizalomnövelésre helyes testtartás révén

5 mód az önbizalomnövelésre helyes testtartás révén

0
Igazán nagy erő rejlik abban, ha kicsit kihúzzuk magunkat; íme, hogyan tökéletesíthetjük testtartásunkat, amely igencsak hasznunkra válhat a mindennapokban.
Legyen szó állásinterjúról vagy a gyerekek szülinapi zsúrjának megszervezéséről, ahol addig nem ismert szülőkkel találkozunk: mindannyian tapasztaltunk már olyan élethelyzetet, melyben némileg megingott önbizalmunk. A szakértők szerint ennek azonban van egy igen egyszerű ellenszere. Olvassa el tippeinket és tudja meg, hogyan lendíthet nagyot önbizalmán testtartásának helyrehozásával! 
1. A megfelelő testtartás elrejti a bizonytalanságot.
A szakértők véleménye szerint a nyak tapogatása – szemben az egyenes testtartással és a kezek ölben történő pihentetésével – tökéletes módja annak, hogy mások tudtára adjuk idegességünket. (Állítólag ez egy ösztönös mozdulat, amely a nyaki artéria védelmét szolgálja). Még ha nem is érezzük magunkat a helyzet magaslatán, tartsuk kezünket távol az arcunktól! Amennyiben az idegesség oka részben a haj korpásodása, próbáljuk ki a Head and Shoulders Classic Clean sampont, amely eltávolítja a korpát és növeli az önbizalmat!

2. Mások is komolyabban vesznek.
Amikor zavarban vagyunk, könnyen “összezsugorodhatunk”. A szakértők azonban egyetértenek abba, hogy sokkal jobb ötlet kihúzni magunkat (vállakat hátravetve, egyenes gerinccel, felszegett állal), így ugyanis minket és ötletünket is sokkal komolyabban veszik majd. 

3. Ügyesebbnek érezzük magunkat.
A kutatások azt bizonyítják, hogy a ,,pozitív”, egyenes testtartás azon is változtat, ahogyan saját magunkat látjuk: képességeinket sokkal többre értékeljünk miután erre a magabiztos pozícióra váltunk!

4. Javul az energiaszintünk.
A kutatások alapján úgy tűnik, hogy a hosszantartó ülések utáni nyújtózkodás jótékony hatással van a kedélyállapotunkra és energiaszintünkre egyaránt! Állítólag még a stresszt is csökkenti, így érdemes lehet helyet szorítani neki a midennapokban. 

5.Tágítja a tüdőt.
A kiegyenesedett tesstartás jelentősen növeli a belélegzett oxigén mennyiségét, a jobb légzéstechnikának köszönhetően pedig szervezetünk is kipihentebbnek és magabiztosabbnak érzi majd magát. Ezek után már azt a bizonyos prezentációt vagy beszélgetést is gyerekjátéknak érezzük majd!

Ön is ismer önbizalom-növelő tippeket? Ossza meg velünk hozzászólás formájában!

 

0

Szeretne hozzászólást írni?

Szerintünk szeretni fogjuk