Hurrá!

hooray

megrendelésünket helyeztük el. Küldtünk neked egy e-mailt.

Bezárás

Saját kosár

A mintája

Válassza ki a megrendelendő mintát

cashback

Tekintse meg az Önnek megfelelő ajánlatokat!

Válassza ki a szállítási címet

#Ne maradj ki, ne maradj le

#Ne maradj ki, ne maradj le

0

A Procter&Gamble menstruációs szegénységgel kapcsolatos legfrissebb felmérése szerint Magyarországon 5-ből 1 lány feltehetően azért hiányzik az iskolából menstruációja alatt, mert nem áll rendelkezésére semmilyen alapvető női higiénés termék*. Az Always és a Magyar Vöröskereszt a tavalyi sikeres kezdeményezés után idén újra elindítja #NeMaradjLe kampányát, amelynek célja, hogy enyhítse a menstruációs szegénységet Magyarországon. A programhoz február 1. és március 15. között bárki csatlakozhat mindössze egy Alawys betét vásárlásával vagy egy #Always #NeMaradjLe hashtagekkel ellátott fotó Facebookon vagy Instargamon történő megosztásával.

A menstruáció a mai napig tabu téma nagyon sok országban, így hazánkban is, és ez – főleg a pubertáskorban lévő lányok esetében – gyakran negatív következményekhez vezethet. Még a legfejlettebb országokban is előfordulhat, hogy iskolás lányok azért hiányoznak az iskolából, mert nem jutnak hozzá az alapvető női higiénés termékhez. A közvetlen környezet ezzel a problémával általában nem foglalkozik, mivel a társadalom ezt pár nap hiányzást az iskolából való távolmaradás ürügyének tudja be.

Betét vagy tampon hiányában a fiatal lányok sok esetben WC papírt vagy ruhadarabokat használnak azokon a napokon. Ez a probléma jelentősen befolyásolja nemcsak a kényelem érzetet, de hatással van az önbizalmukra is. A gyakori iskolai hiányzás miatt a lányok nemcsak a tanulásban maradhatnak le, de kimaradhatnak a baráti találkozásokból, programokból, amely mind fontos része a pubertáskori önbizalomépítésnek. Magyarországon ez a probléma 5-ből 1 lányt érint.

Az Always már sok éve eltökélt a lányok önbizalmának építéséért világszerte. A sikeres #MintEgyLány és a tavalyi első #NeMaradjLe kampányok után idén újra a menstruációs szegénység csökkentése áll az Always programjának középpontjában. Együttműködésben a Magyar Vöröskereszttel, a női higiéniai termékeket gyártó Procter&Gamble idén ismét elindítja az Always #Nemaradjle kezdeményezését, hogy segítsen azokon az iskolás lányokon, akik nem engedhetik meg maguknak az alapvető női higiénés termékek vásárlását.

A kezdeményezést bárki támogathatja február 1. és március 15. között: bármely boltban történő Always betét vásárlása, vagy a Facebook és Instagram oldalakon #Always #NeMaradjLe hashtaggel ellátott fotók megosztása után a P&G 1-1 adományt juttat el a rászoruló lányoknak a Magyar Vöröskereszt segítségével.

A Magyar Vöröskereszt az adományozott termékeket a 2019-2020-as tanév második felében, március 1-től folyamatosan juttatja el a kiválasztott iskolák részére. A becslések szerint több mint hatszázezer betétet fognak kiosztani a program végéig.

Az Always #nemaradjle kampány leírását és szabályzatát, itt találja.



*A P&G 2018-as online felmérése, amelyet 300, 18–24 éves lány bevonásával készített

0

Szeretne hozzászólást írni?

Szerintünk szeretni fogjuk

Sütik elfogadása